کد خبر : 186718
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 - 10:20
-

خداحافظی ۱۰ بازیکن شاخص از فوتسال فردوس قم

خداحافظی ۱۰ بازیکن شاخص از فوتسال فردوس قم

سرپرست تیم فردوس قم وضعیت این تیم را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی مسعودی سرپرست تیم فوتسال فردوس قم، به تشریح آخرین وضعیت این تیم و تمرین‌های صورت گرفته پرداخت و گفت: بازی این تیم مقابل کراپ الوند قزوین ۲۶ آذرماه ۹۹ در ورزشگاه حیدریان قم برگزار می‌شود.

مسعودی با بیان اینکه حدود ۱۰ بازیکن شاخص را از دست داده و در جمع ما حضور ندارند، گفت: سعی کردیم با جوانان، تیم را ببندیم و در نقل و انتقالات نیز سه بازیکن جدید به تیم اضافه کردیم و رفته به رفته امیدواریم بهتر می‌شود.

سرپرست تیم فوتسال فردوس قم عنوان کرد: در حال حاضر وضعیت و شرایط فردوس مناسب است، هرچند به دلیل مشکلات مالی تمرین را دیر آغاز کردیم، اما با حمایت مجتمع تجاری فردوس وضعیت بهتر شده است.

مسعودی تصریح کرد: فوتسال رشته نخست استان قم است و علاقه‌مندان به ورزش انتظارات زیادی از فردوس قم در لیگ برتر دارند و ما نیز امیدواریم بازی خوبی را در این دوره از رقابت‌ها به نمایش بگذاریم.

سرپرست تیم فوتسال فردوس قم با تأکید بر اینکه درخواست ما از هواداران این است، تیم فوتسال فردوس قم را با صبر و تحمل همراهی و حمایت کنند ابراز کرد: ما نیز قول می‌دهیم با درایت کادر فنی روزبه‌روز وضعیت تیم بهتر شود.

مسعودی با قدردانی از حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: با حضور مهدی غیاثی، از بزرگان فوتسال استان در هیئت‌مدیره، نظم مالی خوبی به تیم داده شده و به لحاظ تجهیزات نیز وضعیت بهتر شده است.

سرپرست تیم فوتسال فردوس قم یادآور شد: از لیست ۲۷ نفره تیم ۲۲ نفر قمی هستند و این نشان‌دهنده این است که ۹۰ درصد اعضای تیم بومی و مابقی نیز از خوبان فوتسال کشور هستند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.