کد خبر : 186724
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 - 11:41
-

دیدار تیم‌های مقاومت البرز و اهورای بهبهان برگزار می‌شود

دیدار تیم‌های مقاومت البرز و اهورای بهبهان برگزار می‌شود

با وجود آن که ۱۰ نفر از اعضای تیم فوتسال مقاومت البرز به ویروس کرونا مبتلا شده اند، اما بازی این تیم برابر اهورای بهبهان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال مقاومت البرز خود را برای حضور در مسابقات لیگ برتر آماده می‌کرد، اما چند روز پیش در آخرین تست کرونایی که از اعضای این تیم گرفته شد، جواب تست ۱۰ نفر از اعضای تیم مقاومت البرز شامل سرمربی، سرپرست و ۸ نفر از بازیکنان مثبت اعلام شد و همگی این افراد الان در قرنطینه خانگی حضور دارند. از همین رو احتمال داشت دیدار این تیم برابر اهورای بهبهان در هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتسال لغو شود، اما به گفته سرپرست سازمان لیگ فوتسال این دیدار لغو نخواهد شد و بازی طبق برنامه اعلام شده، فردا برگزار می‌شود. به این ترتیب تیم فوتسال مقاومت البرز فردا بدون حضور فرهاد کشاورز، سرمربی این تیم باید به مصاف اهورای بهبهان برود.

آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تایید این خبر اظهار کرد: طبق برنامه اعلام شده، دیدار تیم‌های مقاومت البرز و اهورای بهبهان در چارچوب هفته اول مسابقات لیگ برتر فردا راس ساعت ۱۶ در سالن انقلاب کرج برگزار می‌شود. این که برخی می‌گویند ممکن است این بازی به خاطر بازیکنان مبتلا به کرونای تیم مقاومت لغو شود، به هیچ عنوان درست نیست و همان طور که گفتم این دیدار طبق برنامه فردا برگزار خواهد شد.

هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتسال از فردا چهارشنبه ۲۶ آذر ماه به صورت هم‌زمان و از ساعت ۱۶ در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.