کد خبر : 186727
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 - 12:50
-

سهم دینی:تیم شهید منصوری متعلق به قرچک است / نمی‌گذارم تیم به حاشیه کشیده شود

سهم دینی:تیم شهید منصوری متعلق به قرچک است / نمی‌گذارم تیم به حاشیه کشیده شود

مدیرعامل تیم فوتسال شهید منصوری قرچک با بیان اینکه “صاحبان اصلی این تیم مردم قرچک هستند” گفت: باید با اتحاد تنها به هدفمان یعنی پیروزی در مسابقات لیگ برتر فکر کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مدیرعامل تیم فوتسال شهید منصوری قرچک با بیان اینکه “صاحبان اصلی این تیم مردم قرچک هستند” گفت: باید با اتحاد تنها به هدفمان یعنی پیروزی در مسابقات لیگ برتر فکر کنیم.
رضا سهم دینی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: تیم مقاومت قرچک به تیم شهید منصوری قرچک تبدیل شده و بدهی‌ها، مشکلات و حواشی وجود دارد که هیئت مدیره این تیم درصدد برطرف کردن آنها هستند.

وی افزود: تیم فوتسال شهید منصوری پیش از این زیر نظر ورامین قرار داشته و در حال حاضر زیر نظر قرچک است و به همین خاطر حواشی برای این تیم به وجود آمده که باید برطرف شود و از همین جا اعلام می‌کنم که تیم شهید منصوری متعلق به قرچک است و صاحب اصلی آن مردم ورزش دوست و انقلابی قرچک هستند اما باید توجه داشت که باید با اتحاد تنها به هدفمان یعنی پیروزی در مسابقات لیگ برتر فکر کنیم.

مدیرعامل فوتسال شهید منصوری با بیان اینکه قرچک مهد فوتسال ایران محسوب می‌شود گفت: قرچک ظرفیت و توانمندی بسیار زیادی دارد، جوانان ما در زمینه ورزش فوتسال استعداد زیادی دارند و در این راستا باید با توجه به جوانان استعدادهای آنها کشف و وارد ورزش حرفه‌ای شوند.

سهم دینی تصریح کرد: هدف ما در این تیم این است که مردم بزرگوار این شهرستان با پیروزی تیم پرافتخار شهید منصوری قرچک خوشحال شوند و به تیم شهر خود افتخار کنند.

مدیرعامل این تیم خطاب به اصحاب رسانه بیان کرد: امروز بنده به عنوان بردار کوچکتر از همه شما خواهش می‌کنم که به اختلافات و حواشی که وجود دارد با قلم‌تان پایان بخشید و فضا را برای توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر تیم شهید منصوری توسعه دهید.

وی در پایان تاکید کرد: بنده تا زمانی که به عنوان مدیرعامل تیم شهید منصوری قرچک هستم نمی‌گذارم این تیم به حاشیه کشیده شود و امیدوارم به اهداف تعیین شده دست یابیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.