کد خبر : 186709
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 - 8:09
-

مروری بربازی های هفته اول لیگ برتر

مروری بربازی های هفته اول لیگ برتر

هفته اول لیگ برتر فوتسال از فردا با برگزاری ۶ دیدار آغاز می شود.

بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۴ تیم در دو گروه ۷ تیمی قرعه کشی شده است و طبق برنامه قرار است هفته اول این مسابقات از فردا با انجام ۶ دیدار از ساعت ۱۶ در شهرهای مختلف برگزار شود.

*مجتمع فردوس قم    – کراپ الوند ایرانیان

استان قم همیشه یکی از قطب‌های اصلی فوتسال درکشور بوده و همیشه تیم‌‌‌هایی که از این خطه راهی لیگ برتر شدند یکی از مدعیان اصلی لیگ بودند. بعد از انصراف محمد سیمای قم به دلیل شرایط اقتصادی این‌‌‌ بار نماینده قم به نام مجتمع فردوس در لیگ برتر حضور دارد و قرار است فردا به مصاف تیم تازه لیگ برتری شده و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برود.

*سن ایچ ساوه  – مس سونگون ورزقان

سن ایچ ساوه در چند سال اخیر توانسته با جواد اصغری مقدم به عنوان سرمربی ثبات تیمی خود را حفظ کند. همچنین این تیم با این مربی جوان،در سال‌‌‌های اخیر توانسته نتایج خوبی را کسب و خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی لیگ معرفی کند. طبق برنامه قرار است روز چهارشنبه به مصاف سونگون ورزقان قهرمان فصل گذشته لیگ برود.

*شهید منصوری قرچک   – گیتی پسند اصفهان

بعد از انصراف ستارگان ورامین در لیگ برتر امتیاز این تیم به شهید منصوری قرچک واگذار شد. شهرستان قرچک سهم زیادی در فوتسال کشور دارد و یکی از پرسابقه ترین تیم‌های لیگ بوده که مجددا پس از سال‌‌‌ها دوری به لیگ برتر بازگشته است. البته فوتسال در بین مردم این شهرستان بسیار پرطرفدار است و هنگام  مسابقات  هواداران بی‌‌‌‌‌شماری راهی سالن مسابقات می‌‌‌‌شوند اما متاسفانه این بار و به دلیل شیوع ویروس کرونا بازی‌‌‌‌‌‌ها این تیم  باید بدون تماشاگر برگزار شود. این تیم قرار است فردا میزبان گیتی پسند نایب قهرمان لیگ باشد سکان هدایت این تیم در دستان وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی است که پس از سال‌‌‌‌ها دوری مجددا به عنوان مربی بازیکن به لیگ برتر باز گشته است.

*مقاومت البرز – اهورای بهبهان

خوزستان و شهرستان بهبهان در رشته فوتسال همیشه از پتانسیل‌های بسیار خوبی برخوردار بوده است. تیم اهوارا که دو سالی در لیگ برتر عملکرد خوبی داشته و همچنین هواداران پرشوری هم دارد به دلیل شرایط اقتصادی در آستانه  واگذاری امتیاز این تیم به استان تهران بود که خوشبختانه مسئولان شهری این شهرستان مانع نقل انتقال این تیم به تهران شدند. این تیم خوزستانی که تمامی بازیکنانش بومی هستند قرار است فردا و در هفته اول لیگ به مصاف مقاومت البرز برود.

*کوثر اصفهان- راگا تهران

 طبق برنامه قرار است نماینده اصفهان میزبان تیم تازه لیگ برتری  راگای تهران که سکان هدایتش در دستان محمد کشاورز کاپیتان سابق تیم ملی است برود.

*فرش آرا مشهد  – ایمان شیراز

تیم فوتسال لبنیات ارژن نماینده استان فارس که یکی از پرسابقه ترین تیم‌های  تاریخ لیگ برتر فوتسال است امسال و به دلیل شرایط اقتصادی و عدم حمایت مسئولان این استان از ادامه حضور در لیگ برتر انصراف و امتیازخود را  به تیم ایمان شیراز واگذار کرد. نماینده استان فارس فردا باید به مصاف تیم خوب فرش آرای مشهد برود.

دو تیم شهروند ساری و ملی حفاری اهواز استراحت دارند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.