کد خبر : 186818
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آذر 1399 - 15:16
-

اظهارات جالب سرپرست مقاومت البرز بعد از منفی شدن تست کرونا

اظهارات جالب سرپرست مقاومت البرز بعد از منفی شدن تست کرونا

ابراهیم صوری، سرپرست تیم فوتسال مقاومت البرز درباره آخرین وضعیت این تیم پس از منفی شدن جواب تست کرونایشان توضیحات جالبی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال مقاومت البرز امروز در اولین رقابت خود در چارچوب هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتسال به مصاف تیم اهورای بهبهان می‌رود و این در حالی است که چند روز پیش در آخرین تست کرونایی که از اعضای این تیم گرفته شد، جواب تست ۱۰ نفر از اعضای این تیم که شامل سرمربی، سرپرست و ۸ نفر از بازیکنان بود، مثبت اعلام شد و بعد از آن همگی این افراد به قرنطینه خانگی رفتند. امروز خبری منتشر شد مبنی بر این که تست مجدد اعضای تیم فوتسال البرز که شب گذشته گرفته شده  منفی شده است. حال سوال این جا است که چطور در فاصله یک هفته تست مجدد این تیم منفی اعلام شد.

ابراهیم صوری، سرپرست تیم فوتسال مقاومت البرز در گفت و گو با خبرنگار ما درباره آخرین وضعیت این تیم اظهار کرد: اصلا بحث خوب شدن اعضای تیم نیست. ما ۲ بار آزمایش تست کرونا دادیم که در هر ۲ مرحله جواب تستمان منفی شد. جالب است هر ۹ نفری که در تیم جواب تستشان مثبت شده بود، اصلا هیچ علائمی نداشتند. ما یک بار ۱۵ آذر ماه تست کرونا دادیم که جوابش منفی شد، بعدی را ۲۰ آذر ماه انجام دادیم که ۹ نفر از اعضای تیم تستشان مثبت شد و دیروز هم یک تست دیگری دادیم که جواب همه تست‌ها منفی شد. چطور می‌شود وقتی من هیچ علائمی ندارم، جواب تستم مثبت می‌شود. به نظر من قطعا خطای پزشکی رخ داده است.

او افزود: وقتی شما هم تست دهید و جواب تست مثبت شود، خود به خود مجبور هستید به قرنطینه بروید. سوال من این است که چطور می‌شود تیم ما ۴ بار تست کرونا می‌دهد، یک بار مثبت و ۳ بار بعدی جوابش منفی می‌شود؟ طبق دستورالعمل پزشکی، اگر شما می‌خواهید زودتر از ۱۴ روز برگردید، باید در یک روز ۲ بار تست کرونا بدهید. اگر مسئولان می‌خواهند دوباره از تیم ما تست بگیرند ما کاملا آمادگی آن را داریم و از این بابت هیچ مشکلی نخواهیم داشت و هر ۲۷ نفرمان حاضریم دوباره تست بدهیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.