کد خبر : 186940
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آذر 1399 - 20:24
-

افضل:بازیکنان از شرایط آرمانی مسابقه به دور هستند/نمی توان قهرمان را حدس زد

افضل:بازیکنان از شرایط آرمانی مسابقه به دور هستند/نمی توان قهرمان را حدس زد

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون معتقد است رقیب اصلی تیمش در فصل جاری مسابقات لیگ برتر امسال، سن ایچ ساوه است و به دلیل وجود تیم های قدرتمند از جمله نماینده ساوه باید برای صعود از گروه مرگ به سختی با رقیبان جنگید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی افضل در پایان دیدار تیم های سن ایچ و مس سونگون که در سالن فجر ساوه برگزار شد، اظهار داشت: امروز بازیکنان هر ۲ تیم نمایش خوبی داشتند و فرصت های گلزنی زیادی روی دروازه ها ایجاد شد.

وی گفت: با توجه امروز نخستین مسابقه فصل برگزار شد، به نظر می رسید بازیکنان از شرایط آرمانی مسابقه به دور هستند و نمایش تیم ما در نیمه نخست نشانه این مسأله است.

 وی افزود: در نیمه دوم موقعیت های زیادی روی دروازه سن ایچ داشتیم که بچه ها از این فرصت ها استفاده نکردند و در نهایت نتیجه را واگذار کردیم.

سرمربی مس سونگون در مورد داوری این مسابقه نیز گفت: داوران قضاوت خوبی داشتند و مرتکب اشتباه تأثیرگذاری که نتیجه را تغییر دهد، نشدند.

افضل تاکید کرد: نبود تماشاگران در سالن مسابقات عاملی تاثیرگذار و بازدارنده است زیرا این شرایط سبب می شود که همه تیمها بدون استرس و فشار تماشاگر به حریفانی سرسخت تبدیل شوند و دیگر نمی توان گفت تیم ها ضعیف هستند.

وی اظهار داشت: شرایط لیگ برتر فوتسال این فصل به گونه ای است که نمی توان در مورد قهرمان احتمالی گمانه زنی کرد.

در هفته نخست رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور تیم سن ایچ ساوه موفق شد در سالن فجر با حساب چهار بر سه مس سونگون قهرمان دوره قبل این رقابت ها را با شکست بدرقه کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳

با باغبانباشی مس هیچی نمیشه