کد خبر : 186785
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آذر 1399 - 9:45
-

تست مجدد کرونای سرمربی لیگ برتری فوتسال

تست مجدد کرونای سرمربی لیگ برتری فوتسال

سرمربی لیگ برتری فوتسال که اخیرا به کرونا مبتلا شده بود، تست مجدد داد و در صورت منفی شدن تست می‌تواند از هفته آینده تیمش را همراهی کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال مقاومت البرز عصر امروز در اولین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال میزبان تیم اهورای بهبهان خواهد بود؛ این درحالی است که مقاومتی‌ها از وجود سرمربی، سرپرست و ۷ بازیکن در این مسابقه محروم هستند. علت آن هم ابتلای ۹ نفر از اعضای این تیم به ویروس کرونا است. فرهاد کشاورز سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز به همراه ابراهیم صوری سرپرست این تیم و ۷ نفر از بازیکنان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، هم اکنون در قرنطینه خانگی هستند و نمی‌توانند این تیم را در بازی امروز برابر اهورا همراهی کنند.

ظاهرا اعضای تیم فوتسال مقاومت البرز که مبتلا به کرونا شده اند، شب گذشته مجددا تست کرونا داده‌اند و در صورت منفی شدن جواب تست ها، می‌توانند تیمشان را در هفته دوم مسابقات لیگ برتر که از روز سه شنبه هفته آینده شروع می‌شود، همراهی کنند.

تیم فوتسال مقاومت البرز در مسابقات این فصل لیگ برتر در گروه اول با تیم‌های گیتی پسند اصفهان، کراپ الوند قزوین، شهید منصوری قرچک، شهروند ساری، مجتمع فردوس قم و اهورای بهبهان هم‌گروه شده است و امروز از ساعت ۱۶ در اولین مسابقه خود باید به مصاف تیم اهورای بهبهان برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.