کد خبر : 186937
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آذر 1399 - 19:43
-

اصغری مقدم: با جان و دل بازی کردیم و بُردیم

اصغری مقدم: با جان و دل بازی کردیم و بُردیم

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه با تقدیم پیروزی تیمش مقابل مس سونگون به مردم این شهرستان، گفت: این پیروزی در حالی به دست آمد که تیم ما نفرات مصدوم زیادی داشت و بازیکنانی که به میدان رفتند از دل و جان مایه گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«جواد اصغری مقدم» در پایان دیدار تیمش با مس سونگون که در چارچوب هفته نخست رقابت های لیگ برتر فصل جاری در سالن فجر برگزار شد، افزود: قبل از مسابقه می دانستیم که در مقابل حریفی قدرتمند به میدان می رویم و همواره بازی های نخست لیگ از سخت ترین دیدارها به شمار می آید.
وی گفت: ما با تیم قهرمان ایران و آسیا بازی داشتیم و با وجود مصدومین زیاد و تعداد نفرات کم نمایش خیلی خوبی داشتیم و در نهایت سربلند از این میدان بیرون آمدیم.
سرمربی سن ایچ اظهار کرد: با اینکه در اکثر زمان مسابقه تحت فشار مس سونگون بودیم اما بازیکنانم از جان و دل مایه گذاشتند و در نهایت سه امتیاز حساس را کسب کردیم.
وی گفت: با وجود نفرات کم در طول ۴۰ دقیقه توانستیم گل های خورده را جبران و در نهایت پیروزی را کسب کنیم ضمن اینکه از نمایش عالی تیم مس سونگون هم نباید غافل شویم.
اصغری مقدم گفت: ۲ بازیکن تیم سن ایچ از جمله طاها نعمتیان به دلیل مصدومیت با توان ۵۰ درصدی بازی کردند و فرشید نادری را هم تا یکماه آینده در اختیار نداریم که این مسأله سبب شد فشار زیادی به بازیکنانی که امروز مقابل سونگون به میدان رفتند وارد شود و از فردا کار ریکاوری را برای دیدار هفته بعد آغاز خواهیم کرد.
وی گفت: نخستین هدف ما در لیگ برتر امسال صعود از گروه و قرار گرفتن در میان ۶ تیم پایانی است، سپس متناسب با شرایط تیم و حریفان استراتژی نهایی را مدنظر قرار می دهیم.
تیم فوتسال سن ایچ ساوه در نخستین دیدار از رقابت های لیگ برتر فصل جاری موفق شد مس سونگون را در سالن فجر با حساب چهار بر سه شکست دهد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.