کد خبر : 186791
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آذر 1399 - 10:46
-

صبوری:عدم حضور تماشاگران در بازی امروز یک نکته منفی برای تیم ما محسوب می‌شود/امیدواریم با یک نتیجه خوب زمین مسابقه را ترک کنیم

صبوری:عدم حضور تماشاگران در بازی امروز یک نکته منفی برای تیم ما محسوب می‌شود/امیدواریم با یک نتیجه خوب زمین مسابقه را ترک کنیم

سرمربی تیم فوتسال فردوس گفت: با تمریناتی که در مدت زمان قبل از شروع فصل انجام داده ایم تقریبا به آمادگی نسبی رسیده ایم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین صبوری با اشاره به اولین بازی نماینده قم در لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: با انجام تمرینات مداوم و فشرده روز به روز بازیکنان تیم بهتر شده‌اند و برای بازی امروز به مرز آمادگی رسیده ایم و امیدواریم با یک نتیجه خوب زمین مسابقه را ترک کنیم.

وی افزود: بازیکنان جدیدی در روزهای آخر نقل و انتقالات به تیم اضافه شدند که هنوز به هماهنگی کامل با تیم نرسیده‌اند و پروسه هماهنگی آن ها کمی زمان بر خواهد بود.

سرمربی فردوس قم ادامه داد: تیم کراپ الوند قزوین بازیکنان با تجربه، بسیار خوب و همچنین کادر فنی قوی دارد که این مار را برای تیم ما دشوار می‌کند.

وی افزود: با این وجود امیدواریم امروز بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و با یک نتیجه قابل قبول بازی را به پایان برسانیم.

صبوری اظهار کرد: تعطیلی سالن های ورزشی موجب شده بود تا تمرینات تیم ما نیز تعطیل شوند و این موضوع باعث شد تا تمرینات تیمی ما از نظم خارج شود و قطعا خللی در تیم ما به وجود آورده بود اما با تمریناتی که در روزهای گذشته انجام دادیم سعی کردیم خلل وارده را جبران کنیم.

وی افزود: عدم حضور تماشاگران در بازی امروز یک نکته منفی برای تیم ما محسوب می‌شود اما امیدواریم هواداران فوتسال دوست قمی مثل همیشه از نماینده استان قم در لیگ برتر فوتسال حمایت کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.