کد خبر : 186942
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آذر 1399 - 20:41
-

اختصاصی Fut5al ؛

فیرپلی کم‌نظیر بازیکن مس سونگون در سالن فجر ساوه/ درخشانی دروازه خالی را نزد!

فیرپلی کم‌نظیر بازیکن مس سونگون در سالن فجر ساوه/ درخشانی دروازه خالی را نزد!

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در بازی با سن‌ایچ ساوه که با شکست تیمش همراه بود، دست به اقدامی جوانمردانه و کم‌نظیر زد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که در لیگ‌برتر فوتسال ایران سال‌ها شاهد حواشی و اتفاقات ناخوشایند بوده‌ایم، حرکت جوانمردانه بازیکن مس سونگون ورزقان در دیدار افتتاحیه لیگ یک خبر خوشایند در ابتدای لیگ‌برتر جدید خود بود.

اتفاق زیبا در سالن فجر ساوه، جایی رقم خورد که محمد درخشانی در حالی که تیمش از حریف ساوه‌ای ۳بر۲ پیش بود، متوجه برخورد شدید توپ به صورت دروازه‌بان سن‌ایچ شد و در حالی که می‌توانست با یک حرکت ساده دروازه خالی را باز کرده و گل چهارم مس را به ثمر برساند، توپ را از جریان انداخته و به بیرون از زمین زد.

این اقدام که در حضور مسئولان کمیته فوتسال، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران و دیگر مسئولان رخ داد، تا دقایقی با تشویق‌های ممتد معدود حاضرین در سالن همراه بود؛ اقدامی که اگر رعایت نمی‌شد چه بسا که مس سونگون این بازی را واگذار نمی‌کرد.

از ساوه خبر می‌رسد که داوود پرهیزگار بنا دارد تا در اولین فرصت با دعوت این بازیکن مس به کمیته فوتسال، به شکلی ویژه از این حرکت ارزشمندش تجلیل و تقدیر کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فرزاد چهارشنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴

دمش گرم . واقعا جای تقدیر داره. ایولا

ناشناس چهارشنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳

در این فوتسال بی اخلاق این رفتارها شاهکاره…
افرین