کد خبر : 186816
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آذر 1399 - 15:11
-

شمس:منصوری با عشقش که فوتسال است زندگی می‌کند/ اگر ۳ مهره اصلی پرسپولیس بودند، از الان قهرمانی را تبریک می‌گفتم

شمس:منصوری با عشقش که فوتسال است زندگی می‌کند/ اگر ۳ مهره اصلی پرسپولیس بودند، از الان قهرمانی را تبریک می‌گفتم

شمس، عضو کمیته فنی فوتسال گفت: در تیم شهید منصوری، یک فرد علاقه‌مند به فوتسال وجود دارد به نام کریم منصوری که عاشق این رشته است و با همین عشق زندگی می‌کند.

حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات لیگ برتر فوتسال که از امروز به صورت رسمی شروع می‌شوند، گفت: خدا را شکر بعد از مدت‌های طولانی مسابقات لیگ برتر از امروز شروع می‌شوند. بچه‌های فوتسال خیلی نگران برگزاری رقابت‌های لیگ بودند، زیرا بیشتر آن‌ها منبع درآمدشان از همین راه فوتسال تامین می‌شود و شروع مسابقات لیگ یک خبر بسیار خوبی بود که اهالی فوتسال را شادمان کرد. آغاز بازی‌های لیگ می‌تواند به تیم ملی هم کمک بسیاری کند تا فروردین ماه بتواند در مسابقات جام ملت‌های آسیا نتایج خوبی کسب کند. خوشبختانه بازی‌های لیگ باعث می‌شوند که بازیکنان در تیم‌های باشگاهی خود در کوران بازی‌ها قرار گرفته و با آمادگی کاملی عازم رقابت‌های قهرمانی آسیا شوند.

به غیر از مس و گیتی پسند تیم‌های دیگر هم شانس قهرمانی دارند

عضو کمیته فنی فوتسال درباره این که لیگ برتر امسال از حالت ۲ قطبی بودن خارج شده است و دیگر قهرمانی بین مس و گیتی پسند تقسیم نمی‌شود، بیان کرد: به غیر از تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند که از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل به شمار می‌روند، چند تیم دیگر هم این شانس را دارند که عنوان قهرمانی مسابقات را به دست آورند. از جمله تیم‌های کراپ الوند قزوین، سن ایچ ساوه که سال گذشته موفق شد تا مرحله نیمه نهایی پلی آف بالا بیاید و امسال هم قطعا تلاشش را دوچندان خواهد کرد و همچنین تیم فرش آرای مشهد از جمله تیم‌هایی هستند که از شانس‌های قهرمانی این فصل به حساب می‌آیند.

کریم منصوری با عشقش که فوتسال است زندگی می‌کند

شمس درباره بازگشت تیم فوتسال شهید منصوری قرچک به رقابت‌های لیگ برتر گفت: در تیم فوتسال شهید منصوری قرچک یک فرد علاقه‌مند به فوتسال وجود دارد به نام کریم منصوری که عاشق فوتسال است و با همین عشقش هم زندگی می‌کند. او به محض آن که شرایط را مهیا دید تصمیم گرفت تیم شهید منصوری را به رقابت‌های لیگ برتر باز گرداند. همچنین امیدوارم سایر تیم‌هایی که دیگر در فوتسال حضور ندارند دوباره به لیگ برتر برگردند، مثل فولاد ماهان اصفهان، تام ایران خودرو و تاسیسات دریایی که امیدوارم زمینه بازگشتشان دوباره فراهم شود، زیرا هر کدام از این باشگاه‌ها روزی به فوتسال کشور خدمت کرده اند. در هر صورت آمدن شهید منصوری به لیگ برتر خبر بسیار خوبی بود که به همه نشان داد یک فرد عاشق در فوتسال وجود دارد که در این رشته سرمایه گذاری کرده است.

کمیته فوتسال در حال بررسی است تا بتواند بهمن ماه یک تیم اروپایی به ایران بیاورد

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال درباره آخرین وضعیت بازی دوستانه تیم ملی قبل از شروع جام ملت‌ها عنوان کرد: قرار است بهمن ماه و قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا یک تیم اروپایی به ایران بیاید و ۲ بازی دوستانه با ملی پوشان کشورمان انجام دهند، اما هنوز  هیچ نامی مشخص نیست و کمیته فوتسال در حال بررسی است تا ببیند کدام کشور می‌تواند بهمن ماه به ایران بیاید. همچنین قرار است بعد از این مسابقه تیم ملی اسفند ماه به کویت برود تا ۲ بازی دوستانه هم با تیم ملی این کشور برگزار کند و بلافاصله بعد از این بازی ملی پوشان به ایران بر می‌گردند و خودشان را برای آغاز جام ملت‌های آسیا آماده می‌کنند.

اگر ۳ مهره اصلی پرسپولیس بودند، از همین حالا قهرمانی را تبریک می‌گفتم

شمس در پایان درباره دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا که روز شنبه بین پرسپولیس با نماینده کره جنوبی برگزار می‌شود و این که آیا پرسپولیسی‌ها می‌توانند عنوان قهرمانی را به دست آورند، بیان کرد: در این دنیا هیچ چیزی غیر ممکن نیست، اما‌ ای کاش در ترکیب پرسپولیس عیسی آل کثیر، وحید امیری و احسان پهلوان حضور داشتند و می‌توانستند بازی کنند که اگر این گونه بود من از همین حالا به شما قهرمانی پرسپولیس را تبریک می‌گفتم. اما متاسفانه این ۳ مهره اصلی در این مسابقه حضور ندارند، به خصوص آل کثیر که ناجوانمردانه محرومش کردند.

ما ایرانی‌ها به یک چیزی اعتقاد داریم و آن هم معجزه است

عضو کمیته فنی فوتسال تصریح کرد: در هر صورت ما نا امید نیستیم و با شناختی که از یحیی گل محمدی و کادر فنی تیمش به ویژه حمید مطهری که یک مربی بسیار با دانش است دارم، امیدوارم تدبیری به کار ببرند که با وجود شانس کمی که برای قهرمانی دارند، بتوانند عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آورند. هر چند دست یحیی گل محمدی در بازی با اولسان خالی است، اما ما ایرانی‌ها به یک چیزی اعتقاد داریم و آن هم معجزه است که امیدوارم این معجزه برای پرسپولیس رخ دهد.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.