کد خبر : 186953
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آذر 1399 - 14:32
-

حاشیه‌نگاری دیدار فردوس و کراپ الوند؛

رضوی، فرشته خوشبختی قمی‌ها/ کامبک فردوس در ۳۰ثانیه پایانی!/ درگیری عابدین با سرپرست قم

رضوی، فرشته خوشبختی قمی‌ها/ کامبک فردوس در ۳۰ثانیه پایانی!/ درگیری عابدین با سرپرست قم

حسین رضوی برای فردوس قم در نقش یک منجی در واپسین ثانیه‌های بازی ظاهر شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار دو تیم فردوس قم و کراپ الوند عصر دیروز در سالن حیدریان قم برگزار شد که این مسابقه در نهایت با نتیجه مساوی به پایان رسید. در این بازی با سوت داور، تیم الوند بازی را در اختیار گرفت و توسط جاوید به گل رسید، پس از این گل تیم میزبان حملات زیادی را انجام داد که با بی‌دقتی در ضربات آخر از دست رفت اما در فاصله ۱۰ ثانیه تا پایان نیمه نخست از روی نقطه پنالتی دوم توسط ایثاری به گل تساوی رسید.

نیمه دوم این بازی رقابتی برابر از دو تیم به نمایش درآمد اما تیم الوند با استفاده از دو فرصت خوب خود دو بار توسط نصرالله و عابدین به گل رسید اما قمی‌ها با بدشانسی و درخشش گلر حریف تا ۳۰ ثانیه پایانی نتوانستند به گل برسند تا فاصله‌ای با شکست در هفته اول نداشته باشند.

اتفاقات دراماتیک و کامبک عجیب قمی‌ها در همین ۳۰ ثانیه رقم خورد و ابتدا ایثاری گل دوم خودش و تیمش را درون دروازه حریف قرار داد و سپس حسین رضوی بازیکن جوان این تیم در ثانیه پایانی روی ارسال کرنر گل تساوی بازی را به ثمر رساند.

حواشی بازی:

*این دیدار به علت پخش مستقیم از شبکه استانی قم ، از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز شد.

*قضاوت بازی را ابراهیم مهرابی افشار و محمد داود پور بر عهده داشتند.

*رضا لک سرمربی کراپ به علت محرومیت روی نیمکت این تیم حضور نداشت.

*مسولین هیات‌مدیره مجتمع فردوس قم که اسپانسر جدید نماینده فوتسال قم هستند در قسمت vip از نزدیک شاهد این دیدار بودند.

*ناظر بازی بارها به حضور دو بازیکن تیم فردوس روی سکوها ، که در لیست ۱۲ نفره بازی نبودند اعتراض کرد و از حراست درخواست کرد این دو نفر از سالن خارج شوند!

*کادرفنی تیم فردوس اعتراض شدیدی به داوری بازی داشت و معتقد بودند که همان ابتدای بازی یک پنالتی ۱۰۰درصد برای آنها گرفته نشده است.

*علی عابدین در طول بازی بارها با بازیکنان تیم فردوس بحث می‌کرد و نیمه دوم در یک صحنه با گرفتن کت سرپرست فردوس باعث جنجال و درگیری شد که با دخالت دیگران ختم به خیر شد!

*روح‌الله ایثاری پس از گل دوم در ۳۰ ثانیه آخر خوشحالی انجام نداد و زیر لب حرف‌هایی را می‌گفت؛ او باورش نمی‌شد بتوانند در ثانیه آخر نتیجه را عوض کنند!

*پس از گل ثانیه آخری حسین رضوی ، نیمکت تیم فردوس منفجر شد و همه بازیکنان و کادرفنی این تیم وسط سالن به خوشحالی پرداختند.

*بعد از سوت پایان، مهدی جاوید سریع به رختکن رفت ولی بقیه بازیکنان و کادرفنی کراپ نای بلند شدن از زمین را نداشتند و بهت زده به اسکوربورد سالن نگاه می‌کردند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.