کد خبر : 187006
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آذر 1399 - 22:04
-

صبوری: عجله در ضربات پیروزی را از ما گرفت ولی به جوانانم ایمان دارم

صبوری: عجله در ضربات پیروزی را از ما گرفت ولی به جوانانم ایمان دارم

سرمربی تیم فوتسال فردوس قم جوانی و کم تجربگی در زدن ضربات آخر را یکی از عوامل عدم کسب پیروزی در مقابل تیم مدعی کراپ ذکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین صبوری پس از تساوی نماینده قم در مقابل کراپ الوند گفت: بازی بسیار ‌پرفشار و درگیرانه بود ولی ما نیز انتظار چنین بازی را داشتیم چرا که کراپ بازیکنان شناخته شده و خوبی داشت و قطعا برای پیروزی پای در زمین گذاشته بودند.

وی افزود: اگر بازیکنان ما در زدن ضربات آخر عجله نمی‌کردند و دقت بیشتری داشتند ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم ولی با این حال از متوقف کردن کراپ در قم خوشحالیم و باید از تلاش بچه ها که تا ثانیه آخر بازی دست از این تلاش برنداشتند تشکر کنم.

صبوری در ادامه با اشاره به ادامه فصل عنوان کرد: امیدوارم در ادامه فصل نیز بتوانیم مانند امروز بازی های خوبی ارائه بدهیم از آبروی فوتسال استان قم در کشور دفاع کنیم.

وی افزود: جوانگرایی یک امتیاز مثبت و یک امتیاز منفی دارد؛ امتیاز منفی جوانگرایی کم تجربگی بازیکنان جوان است اما امتیاز مثبت این موضوع دوندگی و تلاش بازیکنان تا آخرین لحظه بازی است که خوشبختانه امروز در ثانیه های پایانی این اتفاق برای ما افتاد و تلاش بچه ها منجر شد که بازی باخته را با دو گل در دقیقه آخر به تساوی بکشانیم.

سرمربی فردوس قم ادامه داد: جوانان تیم ما روز به روز بهتر می‌شوند و این جوانان آینده فوتسال قم هستند که امیدواریم جای بزرگان گذشته فوتسال استان قم را به خوبی پر کنند.

وی در خصوص بازی بعدی تیم فردوس افزود: تیم گیتی پسند تیم بسیار پر مهره ای است و برای قهرمانی بسته شده اما ما ناامید نیستیم و با تمام توان برای گرفتن امتیاز به اصفهان می‌رویم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.