کد خبر : 186994
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آذر 1399 - 17:22
-

ناظم‌الشریعه: کار درخشانی قابل تقدیر بود/ نیمکت مس آرامش نداشت/ سالن بین المللی صدرا بهمن افتتاح می‌شود

ناظم‌الشریعه: کار درخشانی قابل تقدیر بود/ نیمکت مس آرامش نداشت/ سالن بین المللی صدرا بهمن افتتاح می‌شود

سرمربی تیم‌ملی فوتسال گفت: برد و باخت در فوتسال مهم نیست همه باید علاوه بر نکات فنی به دنبال اشاعه فرهنگ جوانمردی هم باشند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم‌ملی فوتسال در مورد هفته اول لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: شروع شدن لیگ برتر را به فال نیک باید گرفت و از تمام افرادی که برای شروع لیگ تلاش کردند تشکر می کنم.

وی افزود: از نزدیک شاهد بازی دو تیم سن ایچ و مس سونگون بودم، تیم سن ایچ با هدایت جواد اصغری‌مقدم توانست با استفاده از بازیکنان جوان و با انگیزه خود از فرصت‌ها استفاده کند و سه امتیاز بازی را به دست آورد، همچنین تیم مس سونگون شرایط خوبی در این بازی داشت اما احساس می‌کنم در این تیم آرامش لازم وجود ندارد که آنهم شاید به دلیل عدم حضور علی افضل بر روی نیمکت تیم بود.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که، کیفیت فنی هفته نخست لیگ برتر را چطور ارزیابی می کند، بیان کرد: با توجه به دور بودن بازیکنان از شرایط مسابقه و فشار بدنی که پیش از شروع مسابقات بر روی آنها وجود داشته، نمی توانیم انتظار داشته باشیم که شرایط فنی هفته نخست ایده آل باشد، اما در همین هفته نیز شاهد کیفیت خوبی از تیم ها بودیم که می تواند در هفته‌های آینده این کیفیت چند برابر شود.

ناظم الشریعه درباره اینکه آیا تیم ملی فوتسال از دو فیفادی آینده بهره خواهد برد، گفت : طبق تقویم دو فیفادی در بهمن و اسفند، پیش رو داریم که برنامه اسفند ماه مشخص شده است، در این فیفادی به کویت سفر خواهیم کرد تا در کنار انجام بازی تدارکاتی با شرایط سالن مسابقات آسیایی نیز آشنا شویم. در فیفادی بهمن ماه نیز به دنبال برگزاری چند بازی تدارکاتی خوب هستیم، اما با توجه به حضور تیم های اروپایی در جام ملت‌های اروپا کار کمی دشوار است ولی تعدادی از تیم های با کیفیت نیز از این مسابقات حذف شده‌اند که اگر تمرینات خود را تعطیل نکرده باشند می‌توانند گزینه‌های خوبی برای بازی تدارکاتی محسوب شوند.

وی در رابطه با حرکت جوانمردانه محمدحسین درخشانی در دیدار روز گذشته در رقابت های لیگ برتر گفت: جوانمردی در فوتسال زیاد داریم و این کار بسیار شایسته بود که قابل تقدیر است. ما نبایست در فوتسال به دنبال ایرادها و درگیری ها باشیم چرا که باید به دنبال نکات مثبت فوتسال و اشاعه چنین فرهنگ جوانمردی باشیم، برد و باخت بازی دیروز فراموش خواهد شد اما این حرکت بازیکن مس سونگون تا سالها در ذهن اهالی فوتسال خواهد ماند.

ناظم الشریعه با اشاره به پروژه سالن ورزشی شهر صدرا ی شیراز عنوان کرد: سالن ورزشی صدرا یکی از بی‌نظیرترین سالن‌های بین المللی کشور است که در حال نهایی شدن است و امیدوارم در بهمن ماه افتتاح شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.