کد خبر : 187022
تاریخ انتشار : جمعه 28 آذر 1399 - 10:59
-

خوراکچی : هفته اول نشان داد هیچ تیمی امسال از پیش برنده نیست/ حرکت جوانمردانه بازیکن مس از یک انسان کامل برمی‌آید

خوراکچی : هفته اول نشان داد هیچ تیمی امسال از پیش برنده نیست/ حرکت جوانمردانه بازیکن مس از یک انسان کامل برمی‌آید

کارشناس و مربی فوتسال گفت: رسانه‌ها حرکت جوانمردانه محمد حسین درخشانی بازیکن مس را به تصویر بکشند تا دنیا به اصل تفکرات ایرانی‌‌‌‌ها پی ببرند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود خوراکچی در رابطه با برگزاری هفته نخست لیگ برتر فوتسال کشور، اظهار داشت: با تلاش‌ مسئولین سازمان لیگ هفته اول لیگ برتر فوتسال به خوبی برگزار شد.در این هفته دیدیم که فوتسال ایران قابل پیش بینی نیست و دلیل این موضوع وجود بازیکنان با کیفیت در تمامی تیم‌های لیگ برتری است.

وی تصریح کرد: اگر تیم‌هایی که نام و نشان زیادی دارند، نتوانستند نتیجه مطلوب را کسب کنند این موضوع نشان دهنده فشار بر روی برخی از بازیکنان شاخص است. در هفته اول همه شاهد بودند که یک تیم معمولی می‌تواند تیم‌های مطرح را  همراه با بازیکنان خوب شکست دهد، البته فوتسال ایران شرایط بسیار خوبی دارد و تمام بازیکنان حاضر در لیگ برتر از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

کارشناس و مربی فوتسال کشور در رابطه با تیم سن‌ایچ ساوه گفت : هفته اول نشان داد هیچ تیمی قبل از بازی برنده نیست و  همه چیز در زمین مشخص می‌شود. تیم فوتسال سن‌ایچ این سال‌ها تجربیات زیادی کسب کرده همانطور که همه شاهد بودند این تیم با استفاده از بازیکنان با انگیزه  توانست مس قهرمان فصل گذشته لیگ را شکست دهد. ساوه همیشه در فوتسال ایران حرفی برای گفتن داشته و می‌توان این تیم را یکی از تیم‌های موفق لیگ دانست.

خوراکچی در پاسخ به این سوال که، چه نظری در خصوص تساوی دو تیم فردوس قم و کراپ الوند دارد، اظهار داشت: دو تیم از مهره‌‌‌های خوبی برخوردار هستند اما بازی کردن در قم همیشه دشوار بوده و فرقی نمی‌کند چه تیمی برابر نماینده قم قرار می‌‌گیرد، کراپ یک مجموعه بسیار حرفه‌ای در تمامی مسائل است، وجود مجموعه‌هایی مانند کراپ برای فوتسال کشور بسیار سودآور خواهد بود.

وی همچنین در مورد بازگشت شهید منصوری قرچک به لیگ برتر گفت : تیم شهید منصوری یکی از ریشه‌‌‌‌‌دارترین تیم‌‌‌های فوتسال کشور است و با توجه به جو فوتسالی که در قرچک وجود دارد حضور این تیم قطعا اتفاق مثبتی برای فوتسال کشور است. در هفته اول منصوری در دیدار نخست عملکرد خوبی برابر تیم قدرتمند گیتی‌پسند داشته است، گیتی‌پسند با حضور  وحید شمسایی و بازیکنان باکیفیت و مدیریت بسیار خوبی که دارد قطعاً روزهای روشنی در پیش خواهد داشت.

محمود خوراکچی درباره دیدار دو تیم مقاومت البرز و اهورا بهبهان، اظهار داشت : مقاومت بازیکنان خوبی جذب کرده و می‌‌‌تواند جزو مدعیان باشد و پیروزی اهورا در خانه مقاومت نشان از کیفیت خوب این تیم دارد.

کارشناس فوتسال درباره پیروزی فرش‌آرا در برابر ایمان شیراز گفت : فرش‌آرا با هدایت مجید مرتضایی تیم خوبی است و نماینده شیراز فقط نامش تغییر کرده و همان تیمی است که سال‌های گذشته در کنار یکدیگر حضور داشتند. پیروزی فرش‌آرا در خانه نشان می‌‌‌دهد که سایر تیم‌‌‌ها باید ایمان شیراز را جدی بگیرند.

وی در رابطه با دیدار دو تیم کوثر اصفهان و راگا شهرری تصریح کرد: این بازی را به صورت مستقیم دیدم اما دو تیم کیفیت قابل قبولی نداشتند، باید بگویم تیم کوثر یک هفته مانده به شروع مسابقات شکل گرفته و چنین موضوعی برای این تیم طبیعی است.در مقابل راگا اولین تجربه لیگ برتری خود را سپری می‌کند و قطعاً در آینده به همراه محمد کشاورز حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

کارشناس فوتسال  عنوان کرد: همیشه فوتسال را به عنوان یک ورزش پر حاشیه نشان می‌‌‌دادند و حواشی این رشته را رسانه‌ای می‌کردند، اما در هفته اول لیگ در دیدار  دو تیم سن‌ایچ و مس یک حرکت بسیار زیبا دیدیم که باید بگویم این حرکت فقط از یک انسان کامل بر می‌آید، امیدوارم تمامی رشته‌‌‌های ورزشی کشور از روی صحنه‌ای که این عضو خانواده فوتسال رقم زد الگوبرداری کنند و با حمایت رسانه‌ها این تصویر در دنیا دیده شود تا به اصل تفکرات ایرانی‌‌‌‌ها پی‌ببرند و در جواب تبلیغات منفی کشورهای خارجی پاسخی مناسب باشد. به محمدحسین درخشانی، کادرفنی و عوامل باشگاه مس بابت این حرکت تبریک می‌‌‌گویم و این حرکت باید در بالاترین سطح مورد تقدیر قرار گیرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.