کد خبر : 187008
تاریخ انتشار : جمعه 28 آذر 1399 - 1:30
-

درخشانی:اگر من آن توپ را گل می‌کردم می‌توانستیم به راحتی برنده بازی باشیم/افتخار کردم که چنین کاری انجام دادم/هر ورزشکاری جای من بود همین کار را انجام می‌داد

درخشانی:اگر من آن توپ را گل می‌کردم می‌توانستیم به راحتی برنده بازی باشیم/افتخار کردم که چنین کاری انجام دادم/هر ورزشکاری جای من بود همین کار را انجام می‌داد

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در اولین اظهارنظر درباره حرکت جوانمردانه خود اعلام کرد که به این حرکت افتخار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حرکت جوانمردانه «محمدحسین درخشانی» بازیکن تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در دیدار با سن‌ایچ ساوه در هفته اول لیگ برتر فوتسال قطعا زیباترین صحنه سال ورزش ایران است.

درخشانی ابتدا درباره شکست تیمش در این دیدار خارج از خانه اظهار داشت: متاسفانه تمرینات ما در پیش‌فصل حدود یک ماه تعطیل شد و این وقفه به آمادگی و هماهنگی تیم ما لطمه زد. با این حال، بازی خوبی انجام دادیم و در نیمه دوم هم موقعیت‌های زیادی داشتیم که یکی از آن‌ها موقعیتی بود که من بیرون زدم و با عدم استفاده از آن‌ها درنهایت نتیجه را واگذار کردیم.

بازیکن مس سونگون در مورد حرکت جوانمردانه‌ای که در جریان بازی انجام داد نیز توضیح داد: ما در موقعیت حمله قرار داشتیم که ضربه بازیکن ما به سر دروازه‌بان حریف برخورد کرد و در ادامه بازیکنان سن‌ایچ که متوجه مصدومیت گلرشان نشده بودند دست به ضدحمله زدند که من توپ‌ربایی کردم و فرصت خوبی برای گلزنی داشتم اما وقتی دیدم گلرشان مصدوم شده است توپ را به بیرون زدم تا به آسیب‌دیدگی‌اش رسیدگی شود. این صحنه وقتی رخ داد که ما ۳ بر ۲ پیش بودیم و شاید اگر من آن توپ را گل می‌کردم می‌توانستیم به راحتی برنده بازی باشیم.

وی تأکید کرد: خوشبختانه این حرکت من مورد تشویق همه حاضرین سالن قرار گرفت و افتخار کردم که چنین کاری انجام دادم. مطمئن باشید هر ورزشکاری جای من بود همین کار را انجام می‌داد. من وظیفه خودم را انجام دادم و از اینکه گلزنی نکردم پشیمان هم نیستم. درست است که بازی را باختیم ولی اخلاق را بردیم و این در ورزش از همه چیز مهمتر است.

درخشانی با ابراز امیدواری به عملکرد تیمش گفت: ما تیم خیلی خوبی داریم و یقین بدانید که هفته به هفته بهتر خواهیم شد. از طرفی نبود مسلم اولادقباد که یکی از بهترین بازیکنان فوتسال ایران است، در عملکرد تیم ما تاثیرگذار بود. ان‌شاءالله که محرومیت این بازیکن ملی‌پوش بزودی تمام شود و با اضافه شدن او مسلما تیم قدرتمندتری خواهیم شد. ما برای قهرمانی می‌جنگیم و تلاش خواهیم کرد تا از عنوان خود دفاع کنیم.

این بازیکن که توسط علیرضا افضل در فوتسال کشورمان کشف شده و پیش‌تر نیز در تیم مس سونگون بازی کرده است، در مورد همکاری دوباره با این سرمربی و بازگشتش به تیم مس خاطرنشان کرد: من در لیگ دسته یک شاگرد علیرضا افضل بودم که توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم. در ادامه هم دو فصل در تیم مس سونگون حضور داشتم و خیلی خوشحالم که دوباره به این تیم برگشتم و در خدمت مردم آذربایجان هستم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.