کد خبر : 187012
تاریخ انتشار : جمعه 28 آذر 1399 - 10:39
-

کشاورز: بدون تمرین به مصاف اهورا رفتیم/از ۵ بازیکن جدید لیگ برتری خودمان نتوانستیم استفاده کنیم

کشاورز: بدون تمرین به مصاف اهورا رفتیم/از ۵ بازیکن جدید لیگ برتری خودمان نتوانستیم استفاده کنیم

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز درباره بازی مقابل اهورای بهبهان توضیحاتی داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال مقاومت البرز در اولین هفته رقابت‌های لیگ برتر در کرج میزبان تیم اهورای بهبهان بود و در پایان با نتیجه بسیار نزدیک ۲ بر یک از حریف خود شکست خورد.

فرهاد کشاورز سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز بعد از شکست در برابر اهورای بهبهان درباره بازی  اظهار داشت: ابتدا من از تمام کسانی که تلاش کردند تیم ما برای مسابقه امروز آماده شود تشکر می‌کنم. نمی‌خواهم توضیح دهم که در این چند روز چه اتفاقاتی برای تیم ما افتاد، ولی ما واقعا تا ساعت ۱۲ ظهر امروز نمی‌دانستیم از کدام بازیکنانمان می‌توانیم در این مسابقه استفاده کنیم. دقیقا نیم ساعت مانده به شروع بازی نماینده فدراسیون لیست نفراتی که ما اجازه استفاده از آن‌ها را داشتیم را در اختیار تیم ما قرار داد و ما هم بر اساس آن ترکیب تیممان را انتخاب کردیم.

او افزود: به هر حال در تمام تیم‌های دنیا، اگر تیمی یک بازیکن شاخص خودش را در اختیار نداشته باشد قطعا در کیفیت نتیجه گیری آن تیم تاثیر می‌گذارد. متاسفانه ما در بازی امروز از ۵ بازیکن جدید لیگ برتری خودمان نتوانستیم استفاده کنیم و نبود آن‌ها در بازی امروز کاملا مشهود بود. هر چند این نتیجه چیزی از شایستگی‌های بازیکنان ما کم نمی‌کند و مقصر این شکست من هستم. قطعا برای بازی بعد سعی می‌کنیم نقاط ضعف خودمان را برطرف کرده و با قدرت به مصاف رقبای خود می‌رویم. همچنین امیدوارم برای بازی بعد تمام نفراتمان را در اختیار داشته باشیم و جا دارد این نکته را به تمام هوادارانمان بگویم که بدون تمرین وارد مسابقه با اهورا شدیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.