کد خبر : 187035
تاریخ انتشار : جمعه 28 آذر 1399 - 19:41
-

اختصاصي Fut5al از تقويم 2021 AFC؛

AFC رقابت‌های فوتسال جوانان و بانوان آسیا ۲۰۲۱ را لغو کرد/ برگزاری قهرمانی باشگاه‌های آسیا در هاله‌ای از ابهام در عین حذف از تقویم!

AFC رقابت‌های فوتسال جوانان و بانوان آسیا ۲۰۲۱ را لغو کرد/ برگزاری قهرمانی باشگاه‌های آسیا در هاله‌ای از ابهام در عین حذف از تقویم!

کنفدراسیون فوتبال در تقویم سال جدید خود برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی جوانان آسیا و قهرمانی بانوان آسیا را به طور قطعی لغو کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، طبق اخبار موثق کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در تقویم سال۲۰۲۱ خود که به فدراسیون فوتبال کشورها ارسال کرده به طور رسمی رقابتهای فوتسال قهرمانی فوتسال جوانان آسیا را در سال میلادی جدید لغو شده و همراه این تورنمنت لغو رقابت‌های قهرمانی بانوان آسیا در سال۲۰۲۱ نیز به چشم می‌خورد. تنها تورنمنت فوتسالی سال۲۰۲۱ قهرمانی ملت ها آسیایی در کویت است که در تقویم قید شده است.

با این اوصاف مسابقات قهرمانی جوانان و بانوان قهرمانی آسیا که هر دو سال یکبار به ترتیب در اردیبهشت و تیرماه، برگزار می‌شد برای اولین بار با یک وقفه بزرگ در برگزاری این تورنمنت‌ها در تاریخ کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه می‌شود.

اما پیگیری‌های خبرنگار Fut5al حاکی از آن است که در تقویم اجرایی AFC در سال ۲۰۲۱ هیچ خبری از تاریخ برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاههای آسیا هم نیست ولی شنیده می‌شود کمیته فوتسالAFC تنها در این مورد بدلیل برگزار نشدن دوره قبل این مسابقات معترض بوده و به دنبال تاریخ برای آن است فلذا برگزاری این رقابت‌ها در هاله‌ای از ابهام به نظر می‌رسد.

در صورت لغو مجدد این دوره از قهرمانی باشگاه‌های آسیا، هزینه‌های بالای چند تیم مطرح فوتسال کشور برای راهیابی به آسیا، با شکستی بزرگ مواجه خواهد شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا حتما به این موضوع فکر کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.