کد خبر : 187061
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 - 12:31
-

ناظم الشریعه : باید بازی‌های لیگ خیلی زودتر از این حرف‌ها آغاز می‌شد/ تا جایی که امکان دارد بازی‌های لیگ را از نزدیک تماشا می کنیم

ناظم الشریعه : باید بازی‌های لیگ خیلی زودتر از این حرف‌ها آغاز می‌شد/ تا جایی که امکان دارد بازی‌های لیگ را از نزدیک تماشا می کنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره رقابت‌های لیگ برتر اظهار نظر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال درباره رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر مسابقات لیگ برتر از هفته گذشته شروع شد. بازی‌ها کمی دیر آغاز شد، اما ما از لیگ استقبال می‌کنیم. از مسئولان سازمان لیگ فوتسال برای برگزاری مسابقات تشکر می کنم.

او افزود: ما به دنبال این هستیم تا جایی که امکان دارد بازی‌های لیگ را از نزدیک تماشا کنیم و بهترین نفرات را برای اردوی تیم ملی انتخاب کنیم. اولین اردوی تیم ملی بعد از مدت‌ها تعطیلی قرار است بهمن ماه و همزمان با فیفادی آغاز شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره شیوه برگزاری مسابقات لیگ برتر به صورت ۲ مرحله‌ای بیان داشت: ما زمان کمی تا شروع جام ملت‌های آسیا داریم و باید بازی‌های لیگ خیلی زودتر از این حرف‌ها آغاز می‌شد.

ناظم الشریعه در ادامه درباره بازی‌های دوستانه تیم ملی قبل از شروع جام ملت‌ها گفت: طبق برنامه قرار است بهمن ماه چند بازی دوستانه برگزار کنیم، اما هنوز نام هیچ تیمی مشخص نشده است. بلافاصله بعد از فیفادی بهمن ماه قرار است اسفند ماه به کویت برویم و در آنجا هم ۲ بازی دوستانه با تیم ملی این کشور برگزار کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.