کد خبر : 187107
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آذر 1399 - 16:35
-

افضل در گفتگو با Fut5al :

از رفتار اصغری‌مقدم دلخور شدم/ قبل از فیرپلی ما باید سن‌ایچ توپ را بیرون می‌زد که نزد/ مسئولیتم در سپاهان تداخلی با سرمربیگری مس ندارد

از رفتار اصغری‌مقدم دلخور شدم/ قبل از فیرپلی ما باید سن‌ایچ توپ را بیرون می‌زد که نزد/ مسئولیتم در سپاهان تداخلی با سرمربیگری مس ندارد

سرمربی مس سونگون ورزقان گفت: از اصغری‌مقدم انتظار نداشتم که مدام به ناظر بازی برای محدود کردن من صحبت و اعتراض کند.

علی افضل در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: واقعا من از رفتار اصغری مقدم که هم دوره و حتی شاگرد من هم بوده فوق‌العاده ناراحت شدم. ایشان و کادرش برای اینکه من به رختکن تیم نروم یا با تیمم از آن بالا صحبت کنم، مدام با ناظر بازی صحبت می‌کرد که واقعا برای کسب یک پیروزی چنین اقداماتی ارزش نداشت.

وی افزود: متاسفانه من روی نیمکت نبودم و هم باغبانباشی هم به دلیل همین محرومیت بالا پیش من بود. تیم در این شرایط صلابت و استواری لازم را نداشت و شاید در چنین شرایطی هر کسی برای خودش لب خط نظر می‌داد و اجازه هم نمی‌دادند که ما روی سکوها صحبت کنیم. به هر حال محمد درخشانی نشان داد که کسب نتیجه فقط اولویت ما نیست. به هر حال من یکسال قهرمانی بدست آوردم سال بعدش تیم نداشتم و این فوتسال هم می‌گذرد اما ای کاش بعدا شرمنده رفتار خود نشویم.

سرمربی مس سونگون با تاکید بر اینکه سن‌ایچ باید قبل از حرکت جوانمردانه بازیکن مس، توپ را به بیرون می‌زد گفت: بازیکنان ساوه دیدند که توپ به صورت گلرشان برخورد کرد و نقش زمین شد اما به خاطر اینکه از ما عقب بودند بدون توجه به این موضوع دست به ضدحمله زدند و خودشان توپ را به اوت نفرستاند. طبیعتا اگر درخشانی کار سن‌ایچی‌ها را تکرار می‌کرد ما می توانستیم گل چهارم خود را هم بزنیم و بازی شکل دیگری می‌گرفت اما از حق‌مان گذشتیم چون برد به هر قیمت ارزشی نداشت.

افضل در خصوص مباحث فنی بازی تیمش نیز یادآور شد: بازی خوبی بود اما ما خودمان در گل‌ها مقصر بودیم و مقصر این باخت من هستم. ما از روی تاکتیک گل نخوردیم و اشتباهات ما منجر به گل‌های حریف شد. بازی آینده باید نتیجه بگیریم. مشکلی نیست به هر حال بازی اول بود و باید بیشتر تلاش کنیم و در امر گلزنی موفق‌تر ظاهر شویم.

وی با اشاره به بازی این هفته با کوثر تصریح کرد: با تیم خوبی بازی داریم. آنها جوان‌های اصفهان را جمع کرده و به لحاظ فنی و فردی خوب هستند اما باید از این هفته استارت پیروزی‌ها را بزنیم. این هفته مسلم اولادقباد را به دلیل دومین هفته از محرومیتش در اختیار نداریم و انشاالله هفته بعد به ما اضافه خواهد شد.

سرمربی مس در کنایه‌ای به اصغری‌مقدم عنوان کرد: اینکه برخی مربیان لیگ، چند روز مانده به بازی با بیان تعداد مصدوم و محروم فرافکنی می‌کنند اتفاق جالبی نیست. یک مربی می‌گوید من با نصف تیمم باید بازی کنم، دیگری می‌گوید ما همه کرونایی هستیم و … بعد موقع بازی همه نفرات در زمین بازی می‌کنند. این سنت بدی است که به راه افتاده و امیدوارم مربیان جوان لیگ به جای پرداختن به این حرفها، روی کار فنی تیمشان تمرکز کنند.

افضل که عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان اصفهان است در پاسخ به اینکه این مسئولیتش با مسئولیت فنی در مس تداخلی ندارد گفت: ما ابتدای فصل توافق کردیم. به باشگاه مس هم گفتم که چنین شرایطی دارم از آنجا که هفته‌ای یا ۱۰روزی یک بار و فقط برای حضور در جلسات به اصفهان می‌روم، مشکلی بابت تداخل کارها ندارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.