کد خبر : 187101
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آذر 1399 - 13:14
-

مدیرعامل مس سونگون در گفتگو باFut5al  :

باخت با جوانمردی بیشتر از برد برای مس می‌ارزید/ دور و بر تیم شلوغ بود خلوت کردیم/ پایان فصل امسال محرومی نخواهیم داشت

باخت با جوانمردی بیشتر از برد برای مس می‌ارزید/ دور و بر تیم شلوغ بود خلوت کردیم/ پایان فصل امسال محرومی نخواهیم داشت

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان گفت: می‌توانستیم بدون فیرپلی بازی را ببریم اما برای تیم ما باخت با منش پهلوانی و جوانمردی بیشتر از برد می‌ارزید.

محمدرضا کافی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق گفت: حقیقتا وقفه‌ای که در لیگ افتاد بر شرایط تیم ما اثرگذار بود والا ما کارهای لازم را انجام داده بودیم، تمرینات به موقع انجام شده بود، تیم ساختار فنی خودش را حفظ کرده و بازی تدارکاتی هم داشتیم اما به هر حال وقفه متاثر از بیماری کرونا دست هیچکس نبود و باعث شد که بازیکنان از فضای ایده‌آل خارج شدند.

وی با بیان اینکه مس در زمان مناسبی شکست خورده، تصریح کرد: به هر حال تیمی که قهرمان دوره‌های قبل لیگ بوده به شکلی کاملا طبیعی می‌تواند اسیر فضای غرور شود که از این حیث شاید باخت به موقعی برای ما تلقی می‌شد و من اطمینان دارم که به درد تیم ما خورد. اتفاقات باخت در دیدار افتتاحیه جزو استثنائات هست و اطمینان دارم بازیکنان ما در بازی‌های آینده آن را جبران می‌کنند و با اطمینانی که به توانمندی کادر و نفرات خود داریم جای نگرانی نیست.

مدیرعامل مس با اشاره به حرکت جوانمردانه محمد درخشانی اشاره کرد و افزود: اگر آن توپ را گل می‌کردیم و ۴ بر ۲ از حریف پیش می‌افتادیم، شاید بازی را راحت می‌بردیم اما با حرکت بازیکن‌مان، درست است که بازی را به لحاظ نتیجه باختیم اما پهلوانی و جوانمردی را نباختیم.

کافی با بیان اینکه فوتسال نیازمند چنین رفتارهای جوانمردانه‌ای است، متذکر شد: به دلیل فاصله نزدیک تماشاچی با بازیکن در سالن شاید تنش‌هایی که به یک بازیکن فوتسال منتقل می‌شود هرگز در فوتبال رخ ندهد و یکی از منشاء‌های خیلی از عصبانیت‌ها و بداخلاقی‌ها همین موضوع است فلذا چنین رفتارهای جوانمردانه‌ای در فوتسال ما نیاز است تا فرهنگ سالن‌ها را عوض کند. من این قول را می‌دهم که رفتار مجموعه سونگون را امسال متفاوت خواهید دید و از نظر اخلاق‌مداری تیم متفاوتی خواهیم دید.

مدیرعامل مس تاکید کرد: امسال با تیم مس به عنوان نماینده شرکت ملی صنایع مس ایران و مردم غیور و عزیز آذربایجان و شهرستان ورزقان شرط کرده‌ام که اول تلاش‌مان را می‌کنیم که باعث سربلندی و غرور همه شویم و در کنار آن فضای فوتسال کشورمان را هم به جایی برسانیم که نیازمند آن است. ما شروع سال را با کلی محروم شروع کردیم اما اطمینان داشته باشید پایان فصل امسال ما کوچکترین محرومی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اقدامات خود در مس سونگون تصریح کرد: از ابتدای حضورم سعی کردم موارد کاری در بحث باشگاهداری را به استانداردها رسانده و نفرات مصوبی که کنفدراسیون فوتبال آسیا در ساختار یک باشگاه فوتسال تعریف کرده را اجرایی کنم. حقیقتا دور و بر تیم شلوغ بود و سعی کردیم شرایط استاندارد را مدنظر کنیم.

محمدرضا کافی به تسویه تمامی تعهدات باشگاه در قبال بازیکنان و کادر فنی اشاره کرده و گفت: به همه تعهدات خود عمل کردیم و هر تعهدی که در قراردادها از بابت پیش‌پرداخت ها و معوقات و پاداش‌هایی که طلب بازیکنان بود را پرداخت کردیم تا بازیکنان با روحیه خوب تنها به انجام بازی‌های خوب در لیگ فکر کنند.

مدیرعامل مس سونگون شایعه بدهی از دوره قبل مدیریت این باشگاه را منوط به مراتب قانونی مطرح کرد و گفت: به واقع من تمام تمرکز کارم را روی شروع بدون حاشیه در تیم گذاشته‌ام ولیکن مجموعه بزرگ مس طبق قانون تجارت کار می‌کند و در زمینه مباحث مالی نیز قوانین و مقررات خودش را دارد و بر اساس آن مدیران مربوطه کار خودشان را در جابجایی حساب‌ها و موارد مالی و حقوقی انجام می‌دهند.

کافی بازی این هفته تیمش مقابل کوثر اصفهان را برای تیمش یک دیدار مهم خواند و گفت: بچه‌ها می‌دانند که این یک بازی خانگی است و می‌خواهند جبران کنند و نشان دهند که همچنان یک تیم قهرمان و پهلوان هستند. ما به دنبال قهرمانی هستیم و باید پاسخگوی طرفداران عزیزمان و مسولان بالادستی هم در شرکت مس و هم در شهرستان ورزقان و خواسته‌های به حقشان باشیم. من همین جا باید از آقای دکتر سعدمحمدی و کل مدیران ارشد شرکت مس و شهرستان ورزقان که همه جوره تیم ما را حمایت کردند تا به تعهدات خود عمل کنیم و مشکلات عدیده را حل کنیم تشکر می‌کنم. به هر حال آقای سعدمحمدی جدای از کارنامه درخشان در صنعت یک مدیر ورزش دوست است که چه در شرکت‌هایی که منشا خیر بوده‌اند و چه در مس همواره موفق عمل کرده و باعث اوج‌گیری ورزش در مجموعه‌ها بوده‌اند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.