کد خبر : 187087
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آذر 1399 - 8:00
-

خبیری: سرمربیگری شهروند ساری و کار کردن با نجاریان افتخار است/ کارمان سخت است اما به شرایط مطلوب می رسیم

خبیری: سرمربیگری شهروند ساری و کار کردن با نجاریان افتخار است/ کارمان سخت است اما به شرایط مطلوب می رسیم

محسن خبیری سرمربی شهروند ساری قرارگیری در این جایگاه و کار کردن با سعید نجاریان را افتخار خود دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، خبیری اظهار داشت: هفته قبل بود که آقای نجاریان تماس گرفتند و پیشنهاد سرمربیگری شهروند را به بنده دادند. به دعوت ایشان شنبه گذشته به ساری آمدم و جلسه چند ساعته ای با هم داشتیم که پس از آن زمان خواستم که در موردش فکر کنم چرا که تصمیم سختی باید می گرفتم.

وی افزود: در این مدت چندین مرحله با آقای نجاریان که واقعاً از مدیران با تجربه و با سابقه ی فوتسال کشور هستند در‌ تماس بودم و در نهایت هدایت تیم را بعهده گرفتم. سرمربیگری شهروند و کار کردن کنار آقای نجاریان برای من افتخار است.

خبیری که سابقه هدایت تیم های متعددی از جمله هلال احمر تبریز، تأسیسات دریایی، فرش آرا مشهد و شهرداری ساوه را در کارنامه دارد، اذعان داشت: برای بنده افتخاری است که در چند شهر فوتسال خیز کشورمان کار کردم. شهر ساری هم جزو شهرهای فوتسال خیز ایران است که ریشه دار ترین تیم فوتسال کشور را در اختیار‌ داشته و علاقه مندان فراوانی دارد.

وی افزود: این شهر و تیم، افراد بسیار بزرگی را به خودش دیده است و باعث افتخار بنده هست که در این جایگاه حضور داشته باشم.

سرمربی شهروند ساری در ارزیابی وضعیت این فصل تیمش گفت: به هر حال امسال همه چیز برای شهروند خاص پیش رفت. از وقفه بلند مدت بین فصل قبلی و فصل جدید که بیشترین آسیب را به بازیکنان و مربیان زد تا نوع برگزاری مسابقات و همچنین وقفه دوباره در شروع لیگ و از طرفی شرایط تیم شهروند که مجبور به انتخاب سرمربی در آستانه مسابقه اول شد. همه ی اینها باعث شده تا کار سخت و دشواری پیش رویمان باشد اما با همدلی و وفاقی که بین اعضا باشگاه و بازیکنان دیدم کار نشدنی نیست و رفته رفته با تلاش و کوشش تیم شرایط مطلوبش را پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: بازیکنان با تجربه و جوانان خوبی داریم و کادرفنی هم متفق القول تمام تلاشمان را خواهند کرد تا بتوانیم در سریعترین زمان ممکن به تفکری واحد برسیم.

خبیری اظهار داشت: تیم شهروند در تمامی سالهای حضور خود در فوتسال ایران با یک مدیریت قوی و کادرفنی مشخص فعالیت دارد و این از نکات مثبت و بارز باشگاه محسوب می شود. درست است که امسال به لحاظ بازیکن، خروجی زیادی داشتیم اما بازیکنانی که اکنون در خدمت تیم شهروند هستند از قابلیت های فنی بالایی برخوردارند و مهمترین شاخصه مجموعه این است که به همدیگر اعتقاد داریم و این به پیشرفت کار کمک خواهد کرد.

وی با ابراز تأسف از شرایط کرونایی به وجود آمده که باعث عدم حضور تماشاگران در سالن مسابقات شده است، گفت: جای هواداران متعصب و خونگرم شهروند ساری نه تنها برای تیم شهروند بلکه برای لیگ ایران خالیست اما همین جا از تمام هواداران شهروند که خالصانه و عاشقانه در طی این سالها در کنار تیم محبوب شان حضور داشتند خواهش دارم با دعای خیرشان و انرژی مثبت یار و یاور ما باشند. هواداران عزیزمان اطمینان داشته باشند که در هربازی برای موفقیت و سربلندی تیم و به عشق آنها بازی می کنیم و با تمام توان برای دلشاد کردن آنها تلاش خواهیم کرد.

سرمربی شهروند ساری در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از همه مربیانی که برای تیم شهروند زحمت کشیده اند، تشکر کنم. از پیشکسوتان و بزرگان فوتسال استان مازندران و شهر ساری کسب تکلیف نموده تا با کمک هم بتوانیم در فصل پیش رو نقش بسزایی در سربلندی و موفقیت تیم داشته باشیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.