کد خبر : 187138
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 دی 1399 - 10:58
-

فرج زاده: شرایط جدید داوری، ذهن داوران را مشغول کرده/ فرش‌آرا نتایج بهتری خواهد گرفت

فرج زاده: شرایط جدید داوری، ذهن داوران را مشغول کرده/ فرش‌آرا نتایج بهتری خواهد گرفت

بازیکن تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد گفت: هدف فرش‌آرا قرار گرفتن جزو ۶ تیم نهایی لیگ برتر فوتسال است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هاشم فرج‌زاده در خصوص پیروزی فرش‌آرا مقابل ایمان سبز مشهد در چارچوب هفته نخست لیگ‌برتر فوتسال اظهار کرد: نزدیک به یک سال است که بازی‌های لیگ فوتسال انجام نشده و تیم ما هم در این مدت بازی تدارکاتی خوبی نداشته است. چهار تا پنج ماه است که فقط تمرین داشته‌ایم و تیم شیراز هم برای مساوی به مشهد آمده بود.

وی افزود: دستورات و نکات مربیان را به خوبی انجام داده و در بازی پیاده کردیم. اگر قدر موقعیت‌های خود را می‌دانستیم، با اختلاف دو تا سه گل ایمان سبز شیراز را می‌بردیم. خدا را شکر توانستیم در نخستین بازی لیگ‌برتر سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

فرج‌زاده در خصوص نخستین بازی‌ خود در مشهد برای فرش‌آرا خاطرنشان کرد: هر بازیکنی ممکن است در شرایط مختلفی قرار بگیرد. به آرامی با تیم فرش‌آرا هماهنگ خواهم شد و به هواداران قول می‌دهم که تمام تلاشم را برای موفقیت نماینده مشهد انجام خواهم داد.

بازیکن فرش‌آرای مشهد با اشاره به داوری نخستین دیدار لیگ‌برتر فوتسال عنوان کرد: شرایط جدید داوری، ذهن داوران را مشغول کرده است. خوشبختانه تیم داوری مشکل به خصوصی در نخستین بازی لیگ نداشت و امیدوارم در ادامه لیگ نیز عملکرد خوبی داشته باشند.

وی در خصوص پیش‌بینی‌اش از عملکرد فرش‌آرا در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر تصریح کرد: گروه سختی داریم اما مطمئنم با کادرفنی و بازیکنان خوبی که این تیم در اختیار دارد از گروه خود صعود می‌کنیم و حرف‌های زیادی در مرحله نهایی خواهیم داشت. هدف فرش‌آرا قرار گرفتن در جمع ۶تیم نهایی لیگ‌برتر فوتسال است. هواداران مطمئن باشند نسبت به سال گذشته نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.