کد خبر : 187155
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 دی 1399 - 15:12
-

بهادری در گفتگو با Fut5al :

رفتار و مصاحبه سرمربی تیم‌ملی بدجور به من برخورد!/ آمدم گیتی‌پسند تا در قهرمانی باشگاهی‌ام دبل کنم/ بخاطر شمسایی قید عراق را زدم

رفتار و مصاحبه سرمربی تیم‌ملی بدجور به من برخورد!/ آمدم گیتی‌پسند تا در قهرمانی باشگاهی‌ام دبل کنم/ بخاطر شمسایی قید عراق را زدم

بازیکن چپ پا گیتی‌پسند اصفهان گفت: در تیم ملی اتفاقاتی افتاد که مرا به کاری که کردم وادار کرد و اگرچه شاید اشتباه می‌کنم اما برخوردی نامناسب کادر فنی تیم‌ملی باعث آن شد.

قدرت بهادری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان این مطلب افزود: من چندین و چند سال در خدمت تیم‌ملی بودم. ما قبل از بازی‌های آسیایی به تورنمنت آذربایجان رفتیم اما در آنجا با اینکه من چندین سال است که ۸ تیم‌ملی را می‌پوشم این شماره ۸ را به من ندادند که برای من تفسیر خاصی داشت. ضمن اینکه سلسله اتفاقاتی هم افتاد و یکبار هم از طرف آقای ناظم‌الشریعه عنوان شد که ما چپ پای تخصصی درتیم‌ملی نداریم در صورتی که همه عملکرد مرا دیده و می‌شناسند و دیده‌اید که همیشه تلاشم را می‌کنم جزو خوب‌ها باشم.

وی افزود: اصراری که همه این اتفاقات در تیم‌ملی هدفدار و منشاء قبلی بوده ندارم و شاید در مورد همه آن‌ها هم اشتباه می‌کنم اما واقعا بدجور به من برخورد و باعث رفتاری شد که مجبور به آن شدم.

فلنک چپ پای گیتی‌پسند در خصوص علت جدایی‌اش از فرش‌آرا نیز گفت: باشگاه فرش‌آرا که جایی بوده و هست که من هم باشگاه و هم شخص حاج آقا مرتضایی را دوست دارم ضمن اینکه دوست داشتم که امسال هم کنار خانواده باشم اما برنامه هایی که برای خودم دارم باعث شد تا علیرغم نداشتن مشکل رضایتنامه با صمیمیت و رفاقت از فرش‌آرا خداحافظی کرده و در نهایت به گیتی‌پسند بیایم.

بهادری تشریح کرد: فرش‌آرا به هر حال همیشه در لیگ‌برتر هست اما تیمی مثل گیتی‌پسند فقط برای قهرمانی در لیگ حاضر می‌شود و به همین خاطر نیز علیرغم قراردادی که با نفت الوسط عراق بسته بودم چون آقای شمسایی به من پیشنهاد داده بود قید رفتن به خارج را زدم تا بعد از قهرمانی با تاسیسات، در قهرمانی باشگاهی‌ام دبل کنم. باشگاه گیتی پسند قصدش قهرمانی است و این همان چیزی بوده که دنبال آن هستم.

ستاره گیتی‌پسند در اولین بازی تیمش در لیگ نیز یادآور شد: به هر حال سه ماهی بود که تمرین می‌کردیم و لیگ مدام عقب می‌افتاد و شاید به همین خاطر هم در بازی با منصوری علیرغم نمایش مطلوب، اشتباهات زیادی هم داشتیم که کاملا طبیعی بود. این بازی به شخصه برای من و تیمم شروع خوبی بود و امیدوارم در ادامه نیز موفق ظاهر شویم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.