کد خبر : 187148
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 دی 1399 - 12:05
-

شمسایی:فردوس قم غیر قابل پیش بینی است/نبود تماشاگران باعث شده بازیکنان با استرس کمتری بازی کنند

شمسایی:فردوس قم غیر قابل پیش بینی است/نبود تماشاگران باعث شده بازیکنان با استرس کمتری بازی کنند

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند درباره شرایط این تیم و لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره بازی این تیم مقابل تیم مجتمع فردوس قم در چارچوب مسابقات هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: اگر بخواهیم به فوتسال قم نگاه کنیم، می‌بینیم که این استان بازیکنان درجه یکی دارد. از غیاثی ها، حسن زاده ها و گلباشی‌ها گرفته تا بازیکنانی، چون ابوالقاسم عروجی و علیرضا وفایی و الان هم یک سری بازیکنان جوان که زیر نظر حسین صبوری مشغول به کار هستند. خود صبوری یکی از بازیکنان بسیار خوب فوتسال کشورمان بوده است. به هر حال تمام این نکاتی که گفتم نشان می‌دهد که قم کارخانه بازیکن سازی است. هیچگاه این رشته در قم از بین نخواهد رفت.

فردوس قم تیم غیر قابل پیش بینی است

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند افزود: تیم فردوس قم یک تیم غیر قابل پیش بینی است. چندین بار فیلم بازی آن‌ها برابر کراپ الوند را دیده ام. از بازیکنان بسیار خوبی هم برخوردار است. البته ما هم گیتی پسند هستیم و می‌خواهیم که در این مسابقه امتیاز کامل را به دست بیاوریم.

شمسایی درباره مصدومان این تیم گفت: ۳ – ۴ بازیکن را برای این مسابقه در اختیار نداریم. علی اصغر حسن زاده ۲۳ روز با تیم تمرین نکرده بود و به همین دلیل در بازی هفته گذشته در ترکیب تیم حضور نداشت. هنوز وضعیت او برای بازی با فردوس قم مشخص نیست. منتظر هستیم تا ببنیم پزشک تیم چه تصمیمی می‌گیرد. بهروز جعفری و میثم برمشوری را قطعا در بازی با فردوس قم نداریم.

بازیکنان جوان می‌توانند در شرایط سخت به تیم کمک کنند

سرمربی تیم گیتی پسند ادامه داد: حمید احمدی ۲ روزی می‌شود که سرما خورده است. البته خدا را شکر کرونا ندارد، چون تستی که از او گرفته شد، جوابش منفی بود و به همین دلیل اگر امروز نتواند در تمرینات حاضر شود، به احتمال زیاد او هم در بازی با فردوس قم غایب خواهد بود. به هر حال ما بازیکنان جوان بسیار خوبی داریم که می‌توانند در شرایط سخت به تیم کمک کنند. امیدوارم در نبود بازیکنان ملی پوش بتوانیم ۳ امتیاز کامل بازی را کسب کنیم.

نبود تماشاگران باعث شده بازیکنان با استرس کمتری بازی کنند

شمسایی درباره نبود تماشاگران در مسابقات لیگ برتر بیان داشت: به نظر من جذابیت مسابقات لیگ زمانی زیاد می‌شود که کرونا برای همیشه از بین برود. به هر حال نبود تماشاگران باعث شده جذابیت بازی‌ها کم شود، اما از لحاظ فنی برای تیم‌ها خیلی خوب شده است، زیرا بازیکنان با استرس کمتری بازی می‌کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.