کد خبر : 187150
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 دی 1399 - 14:26
-

هاشم‌زاده در Fut5al :

گذشته‌ها گذشته، بازی با منصوری در اوج رفاقت بود/ تنها دلیل بازگشتم به مربیگری باشگاهی، شمسایی بود/ ریالی از تیم‌ملی هنوز پرداخت نشده!

گذشته‌ها گذشته، بازی با منصوری در اوج رفاقت بود/ تنها دلیل بازگشتم به مربیگری باشگاهی، شمسایی بود/ ریالی از تیم‌ملی هنوز پرداخت نشده!

مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: بازی با منصوری بدون کوچکترین حاشیه و درگیری و در اوج رفاقت برگزار شد.

محمد هاشم‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: در بازی با منصوری قرچک موفق به ارائه یک بازی خوب شدیم. گرچه بازی اول لیگ بود و هنوز هماهنگ نبودیم ولی نتیجه خوبی گرفتیم و مطمئنم که کم‌کم آماده‌تر هم می‌شویم.

وی در پاسخ به اینکه آیا سابقه درگیری در بازی‌های منصوری و گیتی‌پسند، در این بازی منجر به حاشیه نشد؟ گفت: به هر حال تیم منصوری قرچک یکی از تیم‌های با ریشه و تیم‌های خوب لیگ‌برتر بوده و بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. در تاریخ بازی‌های دو تیم بعضا مشکلاتی پیش آمده که فراموش شده و هیچکس تصمیم به برگشت به عقب ندارد. بازی هم در عین رفاقت و دوستی انجام و بی‌مشکل به پایان رسید.

مربی گیتی‌پسند با بیان اینکه امسال تیمش تمام تلاش خود را برای کسب قهرمانی خواهد کرد، ادامه داد: هیچکس نمی‌تواند بگوید که تیمش از الان قهرمان می‌شود. مهم این است که کیفیت خوبی داشته باشیم تا به حقمان برسیم و ما هم در همین راستا تلاش می‌کنیم.

هاشم‌زاده در خصوص بازگشتش به عرصه باشگاهی گفت: مربیگری باشگاهی را دوباره بعد از چندین سال تجربه می‌کنم و کماکان برای تیم‌ملی کشورم آرزوی موفقیت دارم و دلم می‌خواهد که همیشه سربلند باشند. من هم در این موقعیت تمام تلاشم را برای موفقیت گیتی‌پسند خواهم کرد.

مربی سابق تیم‌ملی فوتسال در خصوص مطالباتش از فدراسیون فوتبال بابت دوران حضورش در تیم‌ملی گفت: متاسفانه ریالی هنوز نه من و نه سایر اعضاء کادر فنی تیم ملی دریافت نکرده‌ایم.

وی با بیان اینکه تنها انگیزه‌اش برای حضور در باشگاه پیشنهاد وحید شمسایی بوده متذکر شد: با دوست خوبم وحید، سال‌ها همبازی بودیم و دوست بودیم و پس از پیشنهاد ایشان می‌خواستم که باز هم کنار وحید و این بار در کسوت مربی باشم. امیدوارم مثمرثمر باشم.

مربی گیتی پسند دیدار این هفته تیمش با فردوس قم را یک دیدار جذاب خواند و گفت: با قم بازی داریم، تیم بسیار خوبی دارد و بسیار شجاعانه بازی می‌کند. آنها مقابل کراپ الوند در ۳۰ثانیه دو گل زدند و ما هم سعی می‌کنیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. این بازی اصلا یک بازی ساده نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰

آقاى مربى پولکى!!! گذشته ها نگذشته چطور گیتى رو بجاى منصورى فرستادند مسابقات آسیایی حالًا میگى گذشته ها گذشته؟!! نه داداش همون تبانى معروف رو هیچ وقت فراموش نمیکنیم تو هم برو پولت رو بگیر !!