کد خبر : 187387
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 - 20:38
-

تکلیف انتقال امتیاز هتل کاج به چیپس کامل بالاخره مشخص شد

تکلیف انتقال امتیاز هتل کاج به چیپس کامل بالاخره مشخص شد

چیپس کاملی‌ها به عنوان نماینده استان خراسان در لیگ دسته اول فوتسال کشور حضور خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، چند ماه پیش بود که تیم نوپای چیپس کامل امتیاز تیم دسته اولی هتل کاج را خریداری کرد و قرار شد به عنوان تنها نماینده استان در این رقابت ها شرکت کنند اما این واگذاری در ادامه با حواشی بسیاری روبرو شد تا جایی که مقصودپور مدیرعامل هتل کاج به خاطر بدقولی کاملی ها در پرداخت اقساط اعلام کرد این قرارداد را به صورت یکطرفه فسخ می کند.

این ماجرا آنقدر کش پیدا کرد که هر کدام از طرفین به دنبال پیگیری شکایت خود از طریق فدراسیون فوتبال و حتی مراجع قضایی بودند که خب این اتفاقات تنها به ضرر فوتسال استان بود؛ چراکه با توجه به برگزاری دور دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال کشور و نزدیک بودن زمان آغاز مسابقات لیگ دسته اول فرصت‌ها یکی پس از دیگری از دست سهمیه استان می‌رفت.

اما هفته گذشته سفر جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال به مشهد به بهانه تماشای دیدار فرش آرا و ایمان شیراز باعث شد تا جلساتی در حضور او و مدیران دو باشگاه و همچنین مدیران هیات فوتبال استان برگزار شود و سرانجام مقصودپور را مجاب کردند تا از خیر شکایت خود بگذرد و اجازه دهد چیپس کامل به عنوان نماینده استان در لیگ دسته اول شرکت کند.

البته در جلسه پنجشنبه گذشته مقرر می‌شود  رنجوری مدیرعامل چیپس کامل مبلغ ۵۰ میلبون تومان باقی مانده را تا امروز سه‌شنبه به مقصودپور پرداخت کند و همچنین جابری هم به نمایندگی از فدراسیون فوتبال امتیاز یک تیم در لیگ دسته دوم را به هتل کاج به صورت رایگان به خاطر همکاری در این پرونده می دهد.

گویا امروز بدهی چیپس کامل به هتل کاج پرداخت شده و کاملی‌ها به عنوان نماینده استان در لیگ دسته اول فوتسال کشور حضور خواهند داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.