کد خبر : 187172
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 - 8:55
-

درخشانی : برای چهارمین قهرمانی پیاپی آماده می شویم

درخشانی : برای چهارمین قهرمانی پیاپی آماده می شویم

محمدحسین درخشانی در خصوص وضعیت تیم فوتسال مس سونگون اظهار داشت: شرایط باشگاه از نظر فنی تیم خیلی خوب است و کادر فنی بسیار خوبی داریم که سال قبل توانستند قهرمان لیگ برتر شوند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدحسین درخشانی در خصوص وضعیت تیم فوتسال مس سونگون اظهار داشت: شرایط باشگاه از نظر فنی تیم خیلی خوب است و کادر فنی بسیار خوبی داریم که سال قبل توانستند قهرمان لیگ برتر شوند.

وی با اشاره به شکست هفته اول لیگ برتر گفت: هفته به هفته بهتر می شویم و با کسب پیروزی های متوالی، برای بار چهارم از عنوان قهرمانی خود دفاع خواهیم کرد.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون افزود:تمرینات تیم براساس پروتکل های بهداشتی که از طرف سازمان لیگ به باشگاه ابلاغ شده، در حال انجام است و قبل از شروع تمرینات کل مجموعه  تیم تست پی سی آر کرونا را انجام داده و مشکل خاصی وجود ندارد.

درخشانی در مورد حرکت جوانمردانه خود در بازی هفته قبل و خودداری از باز کردن دروازه گلر مصدوم گفت: با اینکه تیم ما باخت اما اصلا پشیمان نیستم، حتی مدیریت و سرمربی تیم از حرکت من حمایت کردند.

وی تاکید کرد: اگر دوباره همان صحنه تکرار شود دوباره توپ را به بیرون خواهم زد، زمانی یک رویداد ورزشی و مسابقه، زیبا خواهد شد که روح پهلوانی و جوانمردی در آن وجود داشته باشد در صورتی که من اگر دروازه خالی را باز می کردم می توانستیم بازی را ببریم.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون خطاب به هواداران نیز گفت: از مردم پرشور و غیور تبریز هم تشکر می کنم که بنده را مورد لطف و حمایت خود قرار دادند، ان شاالله زودتر ویروس کرونا از بین برود تا شاهد حضور دوباره تماشاگران در استادیوم باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.