کد خبر : 187202
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 - 11:15
-

سرمربی فرش‌آرای مشهد: ملی‌حفاری آمادگی بیشتری نسبت به فرش‌آرا دارد/ علی ابراهیمی را به بازی می‌رسانیم

سرمربی فرش‌آرای مشهد: ملی‌حفاری آمادگی بیشتری نسبت به فرش‌آرا دارد/ علی ابراهیمی را به بازی می‌رسانیم

سرمربی فرش‌آرای مشهد گفت: تیم ملی‌حفاری در پیش‌ فصل چندین بازی دوستانه خوب برگزار کرده و شرایط بهتری در مسابقات لیگ برتر دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید مرتضایی در خصوص شرایط تیمش پیش از دیدار با تیم ملی حفاری اهواز اظهار کرد: تیم ملی حفاری تیم خوبی است و همیشه بازی‌های سخت و نزدیکی با این تیم داشته‌ایم. پیش‌بینی ما، یک بازی نزدیک و پایاپای است. تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و امیدواریم در این بازی پیروز باشیم.

وی افزود: ملی حفاری بازیکنان جدیدی گرفته، در هفته نخست نیز استراحت داشته و بازی جدیدی هم از این تیم ندیده‌ایم. همین مسائل کار ما را سخت کرده است، آن‌ها تقریبا از بازی ما تا حدودی شناخت دارند.

سرمربی تیم فرش‌آرای مشهد در ادامه خاطرنشان کرد: حریف در پیش‌فصل چندین بازی دوستانه خوب برگزار کرده و شرایطش با ما متفاوت است. در نخستین بازی فصل فشار زیادی را تحمل کردیم تا به پیروزی رسیدیم. ملی‌حفاری از آمادگی بیشتری نسبت به ما برخوردار است و همین موضوع کار ما را سخت می‌کند.

مرتضایی یادآور شد: پس از بازی نخست هماهنگ‌تر شده‌ایم و امیدواریم نسبت به بازی گذشته نمایش بهتری داشته باشیم. از عملکرد فنی بازیکنانم در بازی نخست کاملا رضایت داشتم. تاکتیک‌هایی که روی آنان تاکید داشتم به خوبی در بازی پیاده شد. اگر بازیکنان استرس نداشتند، باید سه تا چهار گل دیگر هم به ایمان سبز می‌زدیم.

وی عنوان کرد: سه ماه تمرین کردن بدون برگزاری بازی دوستانه در ضربات نهایی تاثیرگذار بود، اما یقین دارم که در بازی‌های آتی مشکلی نخواهیم داشت. علی ابراهیمی که از تیم امید فرش‌آرا به تیم اصلی اضافه شده با مصدومیت جزیی روبرو شده که سعی خواهیم کرد او را به بازی با ملی حفاری برسانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.