کد خبر : 187350
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 - 19:27
-

تیم ضعیف در لیگ نداریم

شمسایی: این تساوی از باخت برای من بدتر بود/ فقط ۴ دقیقه از ۴۰دقیقه تیم دلخواهم بودیم/ بازیکن جوان فردوس ۵۰تکل زد

شمسایی: این تساوی از باخت برای من بدتر بود/ فقط ۴ دقیقه از ۴۰دقیقه تیم دلخواهم بودیم/ بازیکن جوان فردوس ۵۰تکل زد

سرمربی گیتی‌پسند اصفهان نسبت به بازی بازیکنان تیمش به شدت انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی پس از تساوی سه بر سه گیتی‌پسند مقابل فردوس قم از عملکرد بازیکنانش انتقاد کرد و گفت: به هر حال تیمی که گل نزند گل می‌خورد. ما در دقیقه۳ بازی دو گل صددرصد را نزدیم و از موقعیت خود استفاده نکردیم اما برعکس تیم قم با غیرتش بازی کرد. من باید با بازیکنانم کار کنم تا یاد بگیرند اسم و رسم کار نمی‌کند و این تساوی برای من از باخت هم بدتر بود.

او با خسته نباشید به بازیکنان فردوس قم ادامه داد: اینکه ما در زمین خودمان بد بودیم اصلا قابل توجیه نیست. ما هرگز نباید در زمین خودمان به حریف امتیاز می‌دادیم چون باشگاه گیتی‌پسند همه شرایط را فراهم کرده و اگر بازیکنان از این شرایط استفاده نکنند به خودشان لطمه می‌زنند.

سرمربی گیتی‌پسند اصفهان با بیان اینکه امروز تیمش از ۴۰ دقیقه فقط ۴ دقیقه تیم دلخواه او بوده متذکر شد: تیمی که زیاد حمله می‌کند ضدحمله می‌خورد اما ما امروز پنالتی دادیم و اشکال از ما است. ما جلو بودیم و عقب افتادیم و این برای گیتی‌پسند بد است و من حتما با بازیکنانی که مشکل داشتند برخورد می‌کنم. من همانطور که از بازیکنم تعریف می‌کنم در جایش هم برخورد می‌کنم.

شمسایی با اشاره به نتایج تیم‌های حاضر در لیگ گفت: من به تیم خودم کار دارم. ما امسال تیم ضعیف نداریم و فوتسال بازی‌ای است که هر تیمی بیشتر تلاش کند نتیجه می‌گیرد. بازیکنان جوان حریف امروز مقابل ما ۵۰ تکل زدند اما بازیکن با کّت باز در زمین راه می‌رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.