کد خبر : 187181
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 - 9:05
-

علاسوند: برای قهرمانی در لیگ برتر می جنگیم / بازی مقابل فرش آرا در مشهد کار آسانی نخواهد بود

علاسوند: برای قهرمانی در لیگ برتر می جنگیم / بازی مقابل فرش آرا در مشهد کار آسانی نخواهد بود

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز گفت: امسال همانند برخی تیم‌های دیگر برای قهرمان شدن در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور می‌جنگیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز گفت: امسال همانند برخی تیم‌های دیگر برای قهرمان شدن در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور می‌جنگیم.

کیاوش علاسوند با اشاره به اینکه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم، اظهار کرد: در تلاش هستیم با انجام کمترین اشتباه، نخستین بازی خود را در لیگ برتر را با موفقیت را سپری کنیم.

علاسوند با بیان اینکه همیشه بازی‌های نخست سخت است، بیان کرد: بازی مقابل فرش آرا در مشهد کار آسانی نخواهد بود، تیمی که سابقه زیادی در لیگ برتر دارد و بازی نخست خود را پیروز شده است و با روحیه خوب مقابل ما به میدان می‌رود.

وی از غیبت فرید نمازی دربازی مقابل فرش آرای مشهد خبر داد و افزود: با توجه به بازیکنان جوان و باتجربه‌ای که اختیار کردیم سعی می‌کنیم عملکرد بهتری نسبت به فصل گذشته داشته باشیم هر چند کار بسیار سختی در پیش داریم.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز گفت: تیم ما همچون دیگر تیم‌های لیگ برتر برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگد و تلاش می‌کنیم جایگاه از دست رفته خود را پس بگیریم.

او افزود: ما در مسابقه فردا فرید نمازی یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان خودمان را در اختیار نخواهیم داشت. آی تی سی یکی از بازیکنان هم هنوز صادر نشده است و بدون این ۲ نفر باید به مصاف فرش آرا برویم.

بازی تیم‌های ملی حفاری اهواز و فرش آرای مشهد از هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۵:۳۰ امروز در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود.

شاگردان کیاوش علاسوند در هفته نخست با قرعه استراحت روبرو شدند.

بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۴ تیم در دو گروه برگزار می‌شود که تیم ملی حفاری اهواز در گروه دوم به مصاف تیم‌های راگا تهران، هایپر شهر اصفهان، ارژن شیراز، سن ایچ ساوه، مس سونگون تبریز و فرش آرا مشهد می‌رود.

تیم ملی حفاری اهواز در پایان مرحله مقدماتی مسابقات فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با هدایت کیاوش علاسوند به مقام هشتم دست یافت و به مرحله پلی‌آف صعود کرد و با شکست مقابل تیم مس سونگون تبریز از راه‌یابی به مرحله نیمه‌نهایی بازماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.