کد خبر : 187212
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 - 12:58
-

هفته دوم لیگ برتر فوتسال

فرش آرا – حفاری دیدار تیم های باسابقه لیگ در مشهد

فرش آرا – حفاری دیدار تیم های باسابقه لیگ در مشهد

امروز دیدار تیم های باسابقه لیگ در مشهد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شاگردان مجید مرتضایی در‌حالی به‌مصاف نماینده اهواز می‌روند که در هفته اول توانستند هر‌چند به‌سختی، با تک‌گل محسن محمدزاده از سد میهمانشان ایمان سبز شیراز بگذرند و اولین ۳‌امتیاز فصل جدید رقابت‌ها را به حساب خود واریز کنند.

از‌سوی‌دیگر نماینده اهواز که هفته اول با قرعه استراحت رو‌به‌رو بود، حالا می‌خواهد تحت هدایت کیاوش علاسوند از تیم فصل جدید خود در سالن شهید بهشتی مشهد رونمایی کند؛ تیمی که البته همیشه و در تمام فصول حریفی دندان‌گیر برای نماینده مشهد بوده است.

فرش به‌دنبال نمایش بهتر در گام دوم

نماینده مشهد در هفته اول لیگ برتر توپ‌و‌میدان را در اختیار داشت و موقعیت‌های خوبی هم روی دروازه ایمان سبز شیراز به وجود آورد، اما بی‌تردید مجید مرتضایی، سرمربی این تیم، به‌خوبی می‌داند که برای رسیدن به اهداف بلند خود باید بازی به بازی عملکرد فنی شاگردانش ارتقا یابد. فرشی‌ها در بازی نخست در امر گل‌زنی چندان موفق عمل نکردند و با‌وجود موقعیت‌های خوبی که به دست آوردند، نتوانستند بیش از یک‌بار دروازه میهمانشان را باز کنند. آن‌ها حالا در بازی امروز به‌دنبال بهبود کیفیت فنی خود در فاز تهاجمی هستند، چرا‌که فرش‌آرا در فصول گذشته با هدایت مجید مرتضایی همواره نشان داده در فاز تدافعی تیمی مستحکم و خوب است، اما مشکل عمده این تیم در فاز تهاجمی و رسیدن به دروازه حریف است.

استارت ملی‌حفاری با حفر طلا از مشهد

شاگردان کیاوش علاسوند با انگیزه‌های متفاوتی پا به مشهد می‌گذارند. تیم فوتسال ملی‌حفاری اهواز که فصل گذشته با سرمربیگری همین مربی در دور گروهی هشتم شده و به پلی‌آف رسیده بود، در مرحله پلی‌آف طی ۲ بازی رفت‌و‌برگشت بازی را به مس‌سونگون، قهرمان جام، واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. اهوازی‌ها امسال با سیاست کاهش هزینه‌ها و استفاده از نیرو‌های جوان بومی پا به لیگ برتر گذاشتند؛ چنان‌که سیدسالار محمدنیا، مدیرعامل این باشگاه، بعد از تمدید قرارداد مربی نه‌چندان‌نام‌آشنای خود اعلام کرد تیمشان در پی جذب ستاره نیست. حفاری هفته اول لیگ جدید را با قرعه استراحت در گروهی هفت‌تیمی آغاز کرد و حالا شاگردان جوان و اهوازی علاسوند، انگیزه‌های فراوانی برای نشان‌دادن توانایی خود در سالن شهید بهشتی دارند.

حریف دندان‌گیر در سالن بهشتی

تیم فوتسال ملی‌حفاری هیچ‌گاه حریفی ساده برای نماینده مشهد در لیگ برتر فوتسال نبوده است. اهوازی‌ها حتی در لیگ برتر فوتسال بانوان هم برای نماینده مشهد حریفی چغر و بد‌بدن بودند؛ چنان‌که آنجا هم بانوان باشگاه اهوازی، بانوان خراسانی را خیلی اذیت کردند. نماینده اهواز در رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر فوتسال نیز مقابل فرش‌آرا طی ۲ بازی رفت‌و‌برگشت به یک پیروزی و یک تساوی رسید. آن‌ها در اهواز با میهمان خود ۳‌بر‌۳ مساوی کردند و در سالن شهید بهشتی مشهد توانستند ۲‌بر ۱ از سد فرس‌آرا بگذرند؛ اعداد‌و‌آماری که نشان می‌دهد دست‌کم روی کاغذ، مشهدی‌ها کار ساده‌ای در پیش ندارند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.