کد خبر : 187167
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 - 8:20
-

در فصل گذشته چهار گل و هشت پاس گل دادم

محمدی: حضور ناظم الشریعه انگیزه زیادی به بازیکنان می دهد / می خواهم دروازه بان اول تیم ملی باشم/حُسن بازی ما با حفاری در میزبان بودن ماست

محمدی: حضور ناظم الشریعه انگیزه زیادی به بازیکنان می دهد / می خواهم دروازه بان اول تیم ملی باشم/حُسن بازی ما با حفاری در میزبان بودن ماست

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال و فرش‌آرا مشهد، گفت: با احترام به همه دروازه‌بانان ایران، امسال همه تلاش خود را به کار می‌گیرم تا به گلر اول تیم ملی فوتسال تبدیل شوم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال و فرش‌آرا مشهد، گفت: با احترام به همه دروازه‌بانان ایران، امسال همه تلاش خود را به کار می‌گیرم تا به گلر اول تیم ملی فوتسال تبدیل شوم.

تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد که «مسعود محمدی» گلر ملی‌پوش کشورمان را در ترکیب خود دارد توانست در اولین دیدار خود در لیگ برتر فوتسال در مقابل تیم ایمان سبز شیراز به برتری یک بر صفر دست یابد.

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فرش آرا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص دیدار تیمش با ایمان سبز، اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و ما توانستیم حریف خوبی را از پیش رو برداریم. از همین جای فصل به شما می‌گویم که تیم ایمان سبز در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. نتیجه این دیدار نیز نشانگر خوب بودن تیم حریف و نزدیک بودن بازی بود.

وی درباره دیدار فردای تیم خود با تیم حفاری اهواز در مشهد، خاطرنشان کرد: این تیم همیشه در لیگ برتر با قدرت ظاهر شده و ما نیز به خوبی می‌دانیم که حریف سرسختی داریم. ما هنوز بازی آن‌ها را ندیدیم و نمی‌توانیم آنالیز خوبی از آن‌ها داشته باشیم اما آن‌ها دیدار هفته گذشته ما را دیدند و به طور قطع از نوع بازی ما خبر دارند. حُسن بازی ما با حفاری در میزبان بودن ماست.

ملی‌پوش فوتسال در مورد پخش زنده رقابت‌های لیگ برتر و تاثیر آن بر روی کیفیت بازی ها، عنوان کرد: خدا را شکر بازی‌های فرش‌آرا در مشهد همیشه پخش می‌شود و جا دارد از روابط عمومی باشگاه و صدا و سیمای خراسان رضوی تشکر کنم که این بستر را فراهم کردند تا همه دیدار های ما پخش زنده داشته باشد. اگر همین بازی‌ها در شبکه ورزش هم پخش شود به طور حتم برای علاقمندان این رشته باعث جذابیت است و همین که ۲ ساعت از وقتشان هم در خانه بمانند، می‌تواند برای جامعه سودمند باشد.

محمدی که اهل شهر قرچک است در خصوص بازگشت نام تیم منصوری به لیگ برتر، گفت: از بابت این موضوع بسیار خوشحال هستم. چهار سال بسیار خوب را در این تیم سپری کردم و جا دارد از مسوولان این شهر تشکر کنم که نام منصوری را دوباره در فوتسال زنده کردند.

وی در مورد وضعیت گروه‌های لیگ برتر فوتسال تصریح کرد: نگاهی به گروه اول نداریم و همه تمرکزمان بر روی بازی های خودمان است. هر بازی برای ما حکم یک فینال دارد و تمام تمرکزمان بر روی این است که در ابتدا از گروهمان به مرحله بعدی صعود کنیم. امسال لیگ بسیار جذابی پیش رویمان است و معتقدم که مرحله بعدی می‌تواند بالاترین کیفیت فوتسال ایران را نشان دهد چرا که هر ۶ تیم جزو تیم‌های قدرتمند لیگ هستند.

ملی‌پوش فوتسال درباره تیم ملی فوتسال، گفت: با احترام به همه دروازه‌بانان ایران، امسال همه تلاش خود را به کار می‌گیرم تا به گلر اول تیم ملی فوتسال تبدیل شوم. سال گذشته همراه با فرش‌آرا آمار کمترین گل خورده در لیگ را داشتم و تنها یک بازی درون دروازه نبودم. همچنین آمار بیشترین گل و پاس گل را در میان گلرهای لیگ برتر داشتم. در فصل گذشته چهار گل و هشت پاس گل دادم که آماری بسیار خوب برای من بود.

محمدی در آخر اظهار داشت: قرار است «سید محمد ناظم‌الشریعه» سرمربی تیم ملی فوتسال دیدار فرش‌آرا و حفاری را در مشهد از نزدیک ببیند. جا دارد از این اقدام تشکر کنم چرا که ناظم‌الشریعه می‌توانست از خانه بازی‌ها را تماشا کند اما همین که ارزش قائل می‌شود و بازی ها را از نزدیک می‌بیند، انگیزه بسیار زیادی در میان بازیکنان به وجود می‌آید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پاکزاد سه شنبه , ۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

آرزو بر جوانان عیب نیست