کد خبر : 187206
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 - 11:31
-

وعده استاندار برای فوتسالی‌ها عملی نشد / سالن سید رسول همچنان در انتظار کف‌پوش !

وعده استاندار برای فوتسالی‌ها عملی نشد / سالن سید رسول همچنان در انتظار کف‌پوش !

وعده تعویض کف‌پوش سالن سید رسول حسینی که استاندار مازندران داده بود، عملی نشد و در حد وعده و قول باقی ماند این در حالی است که فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور از هفته گذشته آغاز شد و مطابق هر سال، شهروند ساری تنها نماینده مازندران در این رقابت‌هاست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فصل جدید رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال کشور از هفته گذشته رسما آغاز شد و شهروندساری به مانند هر سال به عنوان تنها نماینده مازندران در این رقابت‌ها حضور دارد.

اما امسال فصل کمی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برای شهروندی‌های ساروی بود. شهروندساری در هفته ابتدایی لیگ استراحت داشت و در هفته دوم روز سه‌شنبه باید در خانه حریف خود، به مصاف مقاومت البرز برود.

* شهروند ساری تنها تنها

شاید این فصل یکی از متفاوت‌ترین و سخت‌ترین فصل برای پسران ساروی باشد. ترکیبی از جوانان جویای نام که برای حفظ آبروی ۲۰ ساله ساروی‌ها در فوتسال ایران پا به رقابت‌های لیگ برتر فوتسال گذاشتند. آبرویی که قطره قطره جمع شد تا شهروند و فوتسال ساری را به قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین تیم لیگ فوتسال کشور بدل کند.

مسائل و مشکلات پیش از فصل، سختی‌های ساروی‌ها را برای حضور در این لیگ کمی دچار حاشیه کرده بود اما به هر نحوی بود، ریشه‌ی این شهروند خشک نشد و مقاومت خوبی در برابر فشارها بیرونی آورد تا باز هم این تیم فوتسال آبروی ورزش و فوتبال استان و آبروی مرکز استان در سطح کشور باشد. مرکز استانی که سال‌هاست در ورزش خیری ندیده است و تنها در این سال‌ها به تیم فوتسالش می‌نازد.

بی توجهی مسؤولان ورزش مرکز استان و همچنین متولیان فوتبال این استان به تنها نماینده لیگ برتری فوتسال کشور، داغِ تنهایی پسران ساروی را قبل از شروع فصل بیش از پیش کرد. گلایه‌های بازیکنان و عوامل باشگاه شهروند ساری نشان از کم‌توجهی یا بی‌توجهی مسؤولان ورزش مرکز استان و فوتبال استان به این تیم ریشه دار را دارد.

* حتی یک زنگ هم به ما نزدند !

پیش از اعزام تیم فوتسال شهروند برای اولین دیدار فصل به گفت‌وگو با عوامل این باشگاه پرداختیم و گلایه‌های شدید تنها نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال ایران یکی دو تا نبود. آنها از بی‌توجهی مسؤولان ورزش مرکز استان گفتند و از دشمنی‌ها برای نابودی شهروند نالیدند.

تیمی که سال‌هاست شهروندان ساروی و غیرساروی را برای تماشای دیدارهایش به سالن قدیمی مرکز استان می‌کشاند تا ساعاتی را بدون دغدغه به تخلیه انرژی مشغول کند. از وعده عملی نشده استاندار مازندران گفتند و نالیدند.

مجید حسین‌زادگان استاندار مازندران که خودش یک فوتبالی تمام عیار است، با حضور در یکی از بازی‌های تیم شهروند ساری وعده تعویض کف‌پوش سالن سید رسول حسینی را داده بود اما بعد از گذشت چند وقت از آن وعده هنوز این وعده عملی نشد و در حد وعده و قول باقی ماند!

فصل جدید رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال شروع شد و مرکز استان سال‌هاست در این سالن کوچک مورد تمسخر قرار می‌گیرد. فوتسالی‌ها سالن جدید نخواستند، اما حداقل انتظارشان تحقق وعده آقای استاندار است.
* از هیات فوتبال استان کسی سراغی از ما نگرفت

گلایه دیگر فوتسالی‌های ساروی از این بود که در روزهایی که شهروند ساری با چالش و مشکلات عدیده ای رو به رو بود؛ حتی متولیان اصلی فوتبال مازندران هم سراغی از آن ها نگرفتند و برای رفع مشکلات این تیم حتی حاضر به برقراری تماس هم نشدند.

علاقمندان زیادی در طول این ماه‌ها نگران شهروند ساری بودند و نگران از اینکه نکند تیم محبوب‌شان نتواند در رقابت‌های این فصل حضور پیدا کند اما با تمام ناملایمتی‌ها شهروند وارد لیگ شد و به میدان خواهد رفت.

*فوتسال مازندران با قدمتی ۲۰ ساله در انتظار حمایت

در هر صورت شهروند ساری با قدمت بالایی که در سطح فوتسال ایران دارد و به‌عنوان قدیمی‌ترین و ریشه‌دارترین حاضر در لیگ برتر فوتسال کشور است، نیازمند حمایت همه جانبه مسؤولان ورزش استان مازندران است.

البته حسن رنگرز به‌عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران بارها از شهروند اعلام حمایت کرد و تمام قد برای موفقیت شهروند ساری در لیگ برتر فوتسال ایران آماده همکاری است.

در هر صورت، نیاز است تا سایر مسؤولان ورزش مرکز استان و هیات فوتبال استان مازندران جهت حمایت از تنها نماینده استان در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور دست به‌کار شوند تا شهروند ساری با هواداران پرشورش در این فصل از رقابت‌ها موفق ظاهر شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.