کد خبر : 187508
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 دی 1399 - 16:07
-

تقوی: رفتن به جمع شش تیم پایانی بسیار سخت است / اهورا روی ضد حملات به ما گل زد

تقوی: رفتن به جمع شش تیم پایانی بسیار سخت است / اهورا روی ضد حملات به ما گل زد

سرپرست منصوری معتقد است با تیم های قدرتمند دور اول لیگ، راهیابی به شش تیم پایانی بسیار سخت خواهد بود.

اکبر تقوی سرپرست تیم فوتسال شهید منصوری قرچک، درباره آخرین وضعیت جسمانی محسن حسن زاده سرمربی این تیم اظهار داشت: حسن زاده روز گذشته از ناحیه آپاندیس تحت عمل جراحی قرار گرفت و خدا را شکر الان در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. حسن زاده فعلا در بیمارستان تحت نظر پزشکان است. فکر می‌کنم اگر مشکلی پیش نیاید تا یکی – ۲ روز آینده حسن زاده از بیمارستان مرخص شود.

او افزود: شب قبل از بازی با تیم اهورا ناگهان حسن زاده از ناحیه شکم احساس درد شدیدی کرد و ما هم بلافاصله او را به بیمارستان برده و بعد از بررسی آزمایشات، پزشکان صبح روز بعد به این نتیجه رسیدند که درد از ناحیه آپاندیس بوده و باید هر چه زودتر او عمل می‌شد که خدا را شکر عمل حسن زاده موفقیت آمیز بود.

سرپرست تیم فوتسال شهید منصوری قرچک درباره بازی روز گذشته این تیم برابر اهورا که منجر به شکست این تیم شد بیان داشت: از نظر مسائل فنی تیم ما روز گذشته برابر اهورا سوار بازی و بیشتر توپ و میدان دست بازیکنان ما بود، اما متاسفانه تیم حریف روی ضد حملات موفق شد به ما گل بزند و حتی گل دوم این تیم هم در ۵ ثانیه مانده به پایان بازی به ثمر رسید. در کل تیم ما الان شرایط خاص خودش را دارد و با توجه به اینکه فاصله مسابقات کم است، ما باید هر چه زودتر خودمان را برای دیدار برابر مقاومت البرز آماده کنیم.

تقوی درباره بازی با تیم مقاومت البرز گفت: تیم‌هایی که امسال در گروه ما قرار دارند همگی خوب هستند و به نظر من هیچ تیمی در لیگ برتر ضعیف نیست و همه با قدرت وارد مسابقات شده اند. کار ما برابر مقاومت البرز بسیار سخت خواهد بود. در هر صورت ما تلاش خواهیم کرد تا در بازی یکشنبه ۳ امتیاز کامل را بگیریم.

سرپرست تیم فوتسال شهید منصوری قرچک عنوان کرد: امسال کار ما در مسابقات لیگ برتر سخت است، نه به خاطر اینکه در ۲ بازی گذشته شکست خورده ایم، نه اصلا اینطور نیست. در کل مسابقات لیگ برتر امسال دشوار و رفتن به جمع ۶ تیم پایانی بسیار سخت است. به هر حال ما نا امید نیستیم و فکر می‌کنم که بتوانیم در جمع ۶ تیم پایانی مسابقات لیگ برتر قرار بگیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.