کد خبر : 187472
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 دی 1399 - 11:31
-

ناظم الشریعه:بهادری به اختیار خودش خداحافظی کرده است/ با گذشت سه چهار هفته شرایط لیگ بهتر می‌شود/دو اردو در بهمن‌ و اسفند برگزار خواهیم‌کرد

ناظم الشریعه:بهادری به اختیار خودش خداحافظی کرده است/ با گذشت سه چهار هفته شرایط لیگ بهتر می‌شود/دو اردو در بهمن‌ و اسفند برگزار خواهیم‌کرد

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: شرایط لیگ هنوز مطلوب نیست و چند هفته زمان لازم است تا کیفیت رقابت‌ها بهتر شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه در خصوص شرایط لیگ و اردوهای آتی تیم ملی فوتسال، اظهار کرد: هنوز سطح کیفی لیگ خوب نیست و به زمان نیاز داریم. باید صبر کرد تا تیم‌ها با انجام چند بازی، خود را پیدا کنند. با توجه به وقفه چند ماهه، مدتی طول می‌کشد تا تیم‌ها به روال عادی خود برگردند، با گذشت سه چهار هفته شرایط لیگ هم بهتر می‌شود.

وی افزود: هر چه تعداد بازی‌ها بیشتر باشد، بهتر است چراکه بازیکنان آماده می‌شوند و تحت فشار قرار می‌گیرند. در شرایط کرونا برگزاری بازی‌ها در دو گروه تصمیم خوبی بود که اتخاذ شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در خصوص اردوهای تیم ملی، توضیح داد: انشالله دو اردو در بهمن‌ و اسفند برگزار خواهیم‌کرد. تمام سعی‌مان را می‌کنیم در تورنمنت‌ها شرکت کنیم تا نقاط ضعف و قوت تیم شناسایی شود. کمیته فوتسال هم پیگیری‌های لازم را انجام داده تا با چند تیم برای مسابقه دوستانه هماهنگ شود. در چند روز آینده نام این تیم‌ها اعلام می‌شود.

ناظم‌الشریعه با اشاره به عملکرد فوق‌العاده حسین طیبی، عنوان کرد: طیبی حرفه‌ای فکر می‌کند و همین موضوع به رشد و پیشرفت او کمک می‌کند. البته علاوه بر او لژیونرهای دیگری هم داریم که خوب کار می‌کنند. فوتسال ایران شایسته داشتن لژیونرهای زیاد در جهان است. برای طیبی آرزوی موفقیت می‌کنم، او برند فوتسال ایران است.

وی در خصوص مصاحبه اخیر قدرت بهادری و خداحافظی او از تیم ملی، گفت: من با هیچکس مشکل نداشتم و هر کس که از تیم ملی خداحافظی کرده، به اختیار خودش بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد چهارشنبه , ۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷

آقاى ناظم مدرسه !! این بلایی که تو سر قدرت بهادرى آوردى انشالله خدا سر خودت در میاره صبر کن خدایی هم اون بالا سر هست