کد خبر : 187531
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 دی 1399 - 12:21
-

اصغری‌مقدم: با تجربه بازیکنان بر ایمان غلبه کردیم

اصغری‌مقدم: با تجربه بازیکنان بر ایمان غلبه کردیم

سرمربی تیم سن ایچ ساوه گفت: همه تیم‌های لیگ برتر فوتسال برای ما قابل احترام هستند و تلاش می کنیم روز مسابقه بهترین عملکرد را داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری مقدم در مورد پیروزی ۶ بر ۲  دو تیم فوتسال سن ایچ ساوه مقابل ایمان شیراز اظهار داشت: بازی سخت و پر برخوردی بود و تیم جوان ایمان شیراز می‌خواست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و بسیار با انگیزه و پرتلاش ظاهر شدند.  البته بازیکنان من به واسطه  پیروزی هفته گذشته برابر مس سونگون از نظر روحی روانی خوب بودند.

وی ادامه داد: در این بازی سعی کردیم از اشتباهات تیم شیراز استفاده کنیم و با تجربه بازی کنیم و بهتر از ایمان بازی کردیم و تجربه تیم ما به آن‌ها چربید و توانستیم در نهایت به پیروزی قاطعی برسیم و بازی را پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه در رابطه با داوری این بازی گفت: داوری نرمال و خوب بود و مشکل خاصی نبود که در روند بازی تاثیرگذار باشد و مشکلی نداشت.

وی همچنین در رابطه با وضعیت سالن  مسابقه در شیراز ادامه داد: با کف پوش سالن آشنا نبودیم و با تمرین روز قبل از مسابقه و اوایل بازی سعی کردیم به سازگاری لازم برسیم. در کل سالن مسابقه رختکن و کفپوش خوب بود و مشکل خاصی نداشت.

اصغری مقدم با اشاره به گروهی که تیم سن ایچ درآن قرار دارد، خاطرنشان کرد: همه بازی‌‌‌ها سخت است و از پیش تعیین کننده نیست. همه تیم‌‌‌‌‌ها برای ما قابل احترام هستند و ما تلاش می‌‌‌‌کنیم روز مسابقه بهترین عملکرد را داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.