کد خبر : 187533
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 دی 1399 - 12:55
-

خبیری: دیدار با مقاومت اولین مسابقه تدارکاتی جدی شهروند بود

خبیری: دیدار با مقاومت اولین مسابقه تدارکاتی جدی شهروند بود

سرمربی شهروند ساری دیدار تیمش برابر مقاومت البرز را اولین دیدار تدارکاتی رسمی تیمش قلمداد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن خبیری در خصوص تساوی خارج از خانه تیمش برابر مقاومت البرز اظهار داشت: قبل از بازی هم گفتم بازی سختی در پیش داریم چرا که بدلیل اینکه تمرینات را خیلی دیر شروع کردیم و من هم دیر به تیم اضافه شدم و فقط ۱۰ جلسه تمرینی کار کردیم و به عبارتی این دیدار اولین بازی تدارکاتی رسمی ما بود.

وی افزود: امسال خروجی های زیادی داشتیم که جوانان خوب و آینده داری جایگزین آنها شدند و من به شما قول می دهم این جوانان آینده فوتسال ما را می سازند.

سرمربی شهروند ساری با بیان اینکه دریافت دو گل در دقایق ابتدایی مسابقه بازیکنانم را سردرگم کرده بود، گفت: تفاوت ما با تیم حریف در این بود که ما هفته اول استراحت داشتیم و مقاومتی ها در شرایط بازی بودند و علیرغم تذکری که داده بودیم و سیستم ابتدایی را کمی دفاعی چیده بودیم ولی متاسفانه دو بار پیاپی دروازه مان باز شد.

خبیری ادامه داد: پس از دریافت این دو گل با وقت استراحتی که گرفتیم شهروند متفاوتی را دیدیم که در ۱۸ دقیقه باقیمانده نیمه اول سوار بر بازی بودیم و با نکاتی که در بین دو نیمه به بازیکنانم گوشزد کردم، توانستیم به بازی برگردیم. در ضمن ۵ خطا شدن تیم در دقایق پایانی هم ما را در امور دفاعی دست به عصا کرده بود و این تمرکزمان روی خطا نکردن باعث شد تا به حریف موقعیت بدهیم و در نهایت گل پنجم را دریافت کردیم.

وی غیبت چند بازیکن کلیدی شهروند در این دیدار را تأثیرگذار دانست و تصریح کرد: برابر مقاومت طاها مرتضوی کاپیتان با اخلاق تیم و رضا قنبری بازیکن ملی پوش مان را در ترکیب نداشتیم و این باعث شده بود تا از لحاظ روانی و تاکتیکی دستمان بسته باشد ولی در مقابل تیم حریف بازیکنان خوبی از جمله مرتضی عزتی و شهاب طالبی را جذب کردند که به این بازی رسیدند.

سرمربی شهروند ساری به نقش مراد ناظری در کسب این تساوی اشاره کرد و اذعان داشت: من از مراد غیر از این توقع نداشتم. او با این سن کم سابقه خوبی در لیگ دارد و بسیار خلاق، باهوش و با تجربه است و امروز بار تیم به دوش این بازیکن بود که در دقایق پایانی بدلیل دوندگی فراوان خسته شد اما من از مراد و همه بازیکنانم ممنونم و دست تک تک آنها را می بوسم که با ایثار و فداکاری توانستند کاری کنند که با امتیاز از زمین خارج شویم.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص قضاوت داوران مسابقه نیز گفت: در این زمینه بهتر است کارشناسان داوری نظر بدهند چرا که من مربی هستم و به امور فنی تیمم می پردازم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.