کد خبر : 187745
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 دی 1399 - 23:07
-

به صبوری و غیاثی برای ساختن این تیم خوب تبریک می گویم

شمسایی: تفاوت گیتی پسند و فردوس انگیزه بود/ تا آخرین لحظه تمام تلاشمان را برای موفقیت به کار خواهیم گرفت

شمسایی: تفاوت گیتی پسند و فردوس انگیزه بود/ تا آخرین لحظه تمام تلاشمان را برای موفقیت به کار خواهیم گرفت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در رابطه با مسائل مختلف صحبت‌هایی را مطرح کرد. وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره دیدار این تیم برابر مجتمع فردوس قم در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر که منجر به تساوی ۳ بر ۳ شد اظهار داشت: فوتسال پستی،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در رابطه با مسائل مختلف صحبت‌هایی را مطرح کرد.

وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره دیدار این تیم برابر مجتمع فردوس قم در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر که منجر به تساوی ۳ بر ۳ شد اظهار داشت: فوتسال پستی، بلندی‌های خاص خودش را دارد و در هیچ قانونی ننوشته که یک تیم باید همه بازی‌های خود را ببرد که اگر اینطور بود دیگر لیگی برگزار نمی‌شد و باید جام قهرمانی را به آن  یک تیم تقدیم می‌کردند. نمونه این موضوع را می‌توان در لیگ‌های معتبر خارجی مشاهده کرد. تیم‌هایی مثل یوونتوس، رئال مادرید و بارسلونا در مسابقاتشان شکست می‌خورند و این نشان می‌دهد که باخت برای همه تیم‌ها وجود دارد.

وی ادامه داد : در هر صورت آن چیزی که  باعث ناراحتی من شد این بود که قبل از بازی با تیم فردوس قم با بازیکنانم صحبت کردم و به آن‌ها گفتم که شما از همه لحاظ مثل وضعیت قرارداد، تعداد بازی‌های ملی و حتی جایگاه فوتسالی همه جوره با تیم فردوس قم قابل قیاس نیستند.

او افزود: تنها چیزی که تیم فردوس قم روز گذشته داشت و آن در تیم ما نبود انگیزه‌ای بود که بازیکنان فردوس قم داشتند و نشان دادند که با انگیزه بودن می‌تواند خیلی جا‌ها به کمک تیم بیاید که تیم قم با همین روش موفق شد ما را متوقف کند. همان طور که گفتم در تیم ما همه چیز وجود داشت جزء انگیزه که تیم قم آن را به خوبی داشت. به هر حال تیم فردوس قم روز گذشته بیشتر از تیم ما تلاتش کرد و بازیکنان این تیم دوندگی بسیار بالایی داشتند. به نطر من برای آن‌ها اصلا مهم نبود در برابر چه تیمی دارند بازی می‌کنند و با انگیزه بسیار بالا به مصاف ما آمدند. در فوتبال برد و باخت وجود دارد و قرار نیست با یک تساوی همه چیز تمام شود، این مسیر ادامه دارد و تا آخرین لحظه تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا در ادامه رقابت‌های لیگ برتر موفق باشیم و همچنین انگیزه تیم ما باید خیلی بیشتر این حرف‌ها باشد.
شمسایی ادامه داد: به نظر من خطر آنجایی وجود دارد که شما از قبل حس کنید که برنده بازی هستید که متاسفانه این حس دیروز در تیم ما وجود داشت. من بار‌ها فیلم بازی با فردوس قم را تماشا کردم و حسین صبوری و وحید غیاثی بابت تیم خوبی که امسال ساختند تبریک می‌گویم. 

من حتی قبل از بازی با فردوس قم به بازیکنانم گفتم وقتی ایران هم برابر تیم ملی برزیل موفق شد به پیروزی دست پیدا کند، آن انگیزه باعث شد که ملی پوشان کشورمان بتوانند برزیل را شکست دهند و همین موضوع نشان می‌دهد که انگیزه تیم فردوس قم خیلی بیشتر از تیم ما بود. ضمن اینکه شما وقتی تا دقیقه ۴ بازی می‌توانید ۳ بار دروازه تیم حریف را باز کنید، اما نمی‌توانید نشان از آن است که باید بیشتر روی تیم کار کنیم و انگیزه بازیکنانمان را بالا ببریم.سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند تصریح کرد: خدا را شکر از تعداد بازیکنان مشکلی نداریم و زمانی که سپهر محمدی دیروز نتوانست برای ما بازی کند به جای او مهدی مصطفایی در درون دروازه قرار گرفت و الحق و الانصاف نمایش خوبی به اجرا گذاشت. همچنین دیروز تیم ما حمید احمدی، سپهر محمدی، میثم برمشوری و وحید شفیعی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، اما این اصلا جای توجیه ندارد و بقیه بازیکنان ملی پوش ما باید بیشتر تلاش می‌کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.