کد خبر : 187541
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 دی 1399 - 16:10
-

شمس: افراد فوتبالی در انتخابات رای نمی‌آورند/ کسی که می‌خواهد رئیس فدراسیون شود باید اقتصاددان باشد

شمس: افراد فوتبالی در انتخابات رای نمی‌آورند/ کسی که می‌خواهد رئیس فدراسیون شود باید اقتصاددان باشد

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه دفتر مرکزی کانون مربیان فوتبال ایران توضیحاتی داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه دفتر مرکزی کانون مربیان فوتبال ایران اظهار داشت: ما امروز برای اولین بار از زبان ناصر ابراهیمی شنیدیم که کانون مربیان برای اولین بار سال ۱۳۴۹ تاسیس شد. این یعنی چیزی در حدود ۵۰ سال می‌شود که این کانون تشکیل شده است. متاسفانه این تشکل‌های فوتبال همواره با مقاومت فدراسیون فوتبال رو به رو شده اند. حدود ۲۰ سال می‌شود که تشکل‌های مربیان فوتبال مجوز فعالیتش را از وزارت کشور گرفته و حالا چرا فدراسیون فوتبال در برابر آن مقاومت می‌کند شاید به خاطر آن یک رایی باشد که در انتخابات دارند.

او افزود: به هر حال من فکر می‌کنم این تشکلی که به راه افتاده قرار است با کمک حامیان مالی برای مربیان مسکن درست کند و هم اینکه حق و حقوق مربیان را از طریق مسائل حقوقی بگیرد. در هر صورت امروز کار بزرگی صورت گرفت و امیدورام که فدراسیون فوتبال هم تمکین کند و این کانون مربیان را جزء مجمع عمومی فدراسیون قبول کند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال درباره حضور افراد فوتبالی در انتخابات فدراسیون فوتبال بیان داشت: در گذشته تعداد افراد انتخابات ۷۵ نفر بود که الان به ۸۹ نفر افزایش پیدا کرد و تعداد افراد فوتبالی بیشتر شده و نسبت به دوره گذشته خیلی بهتر شده است. اما من فکر نمی‌کنم افراد فوتبالی مثل علی دایی یا علی کریمی که محبوب هستند رای بیاورند، زیرا ترکیب اعضای مجمع به گونه‌ای است که با یکدیگر ائتلاف می‌کنند و به فرد خاصی رای می‌دهند؛ بنابراین امید داشته باشیم که یک فرد فوتبالی در انتخابات رای بیارود به هیچ وجه انجام نخواهد شد و به نظر من کسی که در مجمع ارتباط بیشتری دارد رای خواهد آورد.

شمس عنوان کرد: به نظر من شخصی که می‌خواهد به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود بایستی یک فرد جوان و اقتصاددان باشد و همچنین به زبان انگلیسی هم مسلط باشد. آن شخصی که می‌خواهد به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شود به عقیده من باید حداقل ۵۰۰۰ میلیارد پول با خودش بیاورد که بتواند مطالبات سرمربی سابق تیم ملی را پرداخت کند. در هر صورت من معتقدم کسی که می‌خواهد رئیس فدراسیون فوتبال شود باید یک فرد اقتصادی باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.