کد خبر : 187549
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 دی 1399 - 16:21
-

ناظری: امسال می خواهیم پرچم شهروند را بالا نگه داریم/ لیگ تازه شروع شده اما گلایه هایمان از مسئولان زیاد است

ناظری: امسال می خواهیم پرچم شهروند را بالا نگه داریم/ لیگ تازه شروع شده اما گلایه هایمان از مسئولان زیاد است

مراد ناظری بازیکن شهروند ساری با اشاره به شرایط خاص تیمش در فصل جای مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور گفت: تمام تلاشمان را می کنیم تا پرچم شهروند را بالا نگه داریم.

مراد ناظری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در خصوص تساوی خارج از خانه تیمش برابر مقاومت البرز گفت: می دانستیم بازی سختی در پیش داریم چرا که بعد از حدود یکسال قرار بود دوباره در لیگ به میدان برویم. من هم بعد از مصدومیت شدیدی که داشتم اولین بازی جدی ام را انجام می دادم. خدا را شکر بعد از آن شروع بد موفق شدیم به بازی برگردیم و حتی می توانستیم برنده باشیم اما اینطور نشد ولی خدا را شاکریم که دست خالی به ساری برنگشتیم و مهم ترین دستاورد ما از بازی در کرج این بود که به این درک رسیدیم که توانایی برگشت به بازی حتی در زمین حریف را داریم.

وی ارائه نمایشی متفاوت از شهروند در دو نیمه مسابقه را مرتبط با جوانی این تیم دانست و افزود: برای ایجاد هماهنگی و باتجربه تر شدن جوان ها نیاز به زمان داریم. از طرفی عدم تمرکز لازم در ۷۰ ، ۸۰ ثانیه اول بازی و دو اشتباه دردسرساز باعث شد تا مسابقه به بدترین نحو ممکن برایمان شروع شود که به شدت مجازات شدیم. در نیمه دوم هم با صحبت هایی که کادر فنی انجام داد و با یکدلی و تلاش بیشتر بازیکنان توانستیم نتیجه را برگردانیم.

ناظری که با به ثمر رساندن ۴ گل و ثبت اولین پوکر خود در تمام ادوار حضورش در لیگ برتر فوتسال کشور ستاره بی چون و چرای شهروند در آوردگاه کرج بود، در این خصوص گفت: تمام گل هایی که به ثمر می رسد حاصل تلاش بچه ها و کار تیمی است. من هم سعی کردم به بهترین نحو تلاش آنها را به نتیجه برسانم و خدا را شکر می کنم که توانستم به تیمم کمک کنم.

وی با اشاره به غیبت چند هم تیمی خود در دیدار برابر مقاومت کرج گفت: بدون شک نبودن طاها مرتضوی، رضا قنبری و علی حسن پور در روند بازی شهروند تأثیر منفی گذاشت و مطمئناً در هفته های بعد که آنها به ترکیب اضافه شوند، قوی تر و بهتر خواهیم شد.

بازیکن شهروند ساری با بیان اینکه محسن خبیری مربی شناخته شده ای در فوتسال کشور است، گفت: ما تمرینات را دیر شروع کردیم و ایشان هم دیر به جمع ما ملحق شد و طبعاً آشنا شدن و پیاده کردن تفکرات تاکتیکی و فنی آقای خبیری به زمان نیاز دارد. مسلماً هر هفته بهتر خواهیم شد.

وی با اشاره به دیدار هفته آینده شهروند ساری با کراپ الوند قزوین گفت: این تیم در قواره مدعی کسب عنوان قهرمانی بسته شده است. سرمربی این تیم آقای لک سرمربی خودمان بوده که هم ایشان شناخت خوبی از تیم ما دارد و هم ما از تفکرات تاکتیکی این مربی آشنایی کامل داریم اما باید بگویم سالن سید رسول حسینی داستانش با جاهای دیگر فرق دارد و ما در این سالن به چیزی جز برد فکر نمی کنیم و ان شاالله روز یکشنبه هم بتوانیم با یک بازی خوب به سه امتیاز مسابقه دست پیدا کنیم.

این بازیکن در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه پیش بینی ات از نتیجه ای که شهروند ساری امسال در لیگ برتر فوتسال کسب می کند، چیست، اذعان داشت: تحت هر شرایطی نمی توانیم پایان کارمان را پیش بینی کنیم اما خودمان در تیم بین بازیکنان و کادر فنی قراری گذاشته ایم که به بازی به بازی جلو برویم و به هر مسابقه به چشم فینال نگاه کرده و فقط به پیروزی فکر کنیم. الان هم فقط تمرکزمان روی بازی روز یکشنبه برابر کراپ است اما خب شهروند ریشه دارترین تیم فوتسال ایران است و باید نتایج خوبی بگیرد و با توجه به شرایط خاصی که امسال با آن دست به گریبان هستیم امیدوارم پرچم شهروند بالا بماند.

وی تحمل عدم حضور هواداران در سالن مسابقات بدلیل شرایط کرونایی را ملال آور توصیف کرد و افزود: مسابقات بدون حضور تماشاگران هیچ شور و هیجانی ندارد اما بازیکن شهروند باشی و در سالن خالی از هوادار سید رسول حسینی بازی کنی، خیلی سخت و دشوار است. با این حال ما با هواداران عزیزمان کم و بیش در ارتباط هستیم. انرژی های مثبت شان به ما می رسد و آنها مطمئن باشند ما مسابقه به مسابقه فقط به خاطر شادی دل آنها بازی می کنیم و این موضوع مهم را شخصاً در بین دو نیمه دیدار کرج نیز به هم تیمی هایم گوشزد کردم. همه به اهمیت این موضوع واقفیم که چشم امید بسیاری از ورزشدوستان مازندرانی و ساروی به این تیم است و بر همین اساس با تمام توانمان به مصاف حریفان خواهیم رفت.

ناظری در بخش پایانی صحبت هایش به ابراز گلایه از بی توجهی مسئولان استان و شهرستان به تیم مردمی شهروند ساری پرداخت و خاطرنشان کرد: متأسفانه به جز آقای رنگرز مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان مازندران که حمایت خوبی از باشگاه داشته دیگر هیچ مسئولی در این مدت سراغی از ما نگرفت و حتی به خودشان زحمت ندادند که در تمرینات ما حاضر شده تا از مشکلات مان مطلع شوند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.