کد خبر : 187547
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 دی 1399 - 16:18
-

کمالی:تنها تیم لیگ هستیم که بازیکن لیگ برتری جذب نکرده‌ایم

کمالی:تنها تیم لیگ هستیم که بازیکن لیگ برتری جذب نکرده‌ایم

سرمربی تیم ایمان شیراز گفت: ما تنها تیم لیگ هستیم که نتوانسته یک بازیکن لیگ برتری جذب کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید کمالی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال ایمان شیراز اظهار داشت:  انتقال امتیاز تیم فوتسال ارژن به ایمان زمانی اتفاق افتاد که همه تیم‌‌‌‌‌ها  توانسته بودند بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند. بعد از واگذاری امتیاز ارژن به ایمان بسیاری از بازیکنان خوب و جوان شیرازی که سالیان سال برای آنها زحمت کشیده شده بود به سایر تیم‌‌های لیگ برتری رفتند.

وی ادامه داد: دوستانی که تیم را تشکیل دادند،  به سختی توانستند بازیکن جذب کنند. ایمان تنها تیم لیگ است که نتوانسته یک بازیکن لیگ برتری جذب کند و تنها تیمی که ۹۵ درصد آن تغییر کرده است. من قصد داشتم در لیگ ایران کار نکنم که متاسفانه مشکلات کرونا اجازه نداد به خارج از ایران سفر کنم.

سرمربی تیم فوتسال ایمان شیراز در مورد شکست ۲ بر ۶ روز گذشته مقابل سن ایچ ساوه گفت: ابتدا به مجموعه تیم سن ایچ تبریک می‌‌‌‌گویم. نمی‌‌‌توانیم سن ایچ را با ایمان مقایسه کنیم، آنها چندین ماه است که باهم تمرین می‌‌کنند و به ثبات تیمی رسیده‌‌‌‌‌‌اند همانطور که شاهد بودید به خوبی توانستند پیروز شوند.

کمالی ادامه داد: بازیکنان ایمان هنوز نتوانستند با هم هماهنگ باشند و این تیم بسیار کار دارد و باید خیلی تمرین کنیم تا به آمادگی و هماهنگی کامل برسیم، در غیر اینصورت به مشکل خواهیم خورد. امیدوارم با تلاش بازیکنان و مجموعه ایمان بتوانیم در ادامه لیگ نتیجه لازم را بگیریم

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.