کد خبر : 187761
تاریخ انتشار : جمعه 5 دی 1399 - 17:20
-

مرتضایی: یکی از بهترین تیم‌های لیگ را شکست دادیم

مرتضایی: یکی از بهترین تیم‌های لیگ را شکست دادیم

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد گفت: خوشحالم که توانستیم ملی حفاری اهواز که یکی از بهترین تیم‌های لیگ است را شکست دهیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید مرتضایی در خصوص برد تیمش مقابل ملی حفاری اهواز در هفته دوم لیگ برتر فوتسال کشور، اظهار کرد: بازی فوق‌العاده تاکتیکی و سرشار از تعویض‌های فنی و نکات تکنیکی را شاهد بودیم. دیدار فرش‌آرا و ملی حفاری، گل سرسبد بازی‌های این هفته بود. با وجود اینکه ملی حفاری در هفته گذشته بازی نداشت، اما اصلا تیم دست و پا بسته‌ای نبود و برای به گل رسیدن تلاش می‌کرد.

وی افزود: با صحبت‌هایی که با بازیکنان انجام دادیم توانستیم در پنج دقیقه ابتدایی نیمه دوم، سه گل بزنیم و متاسفانه روی یک اشتباه ساده گل خوردیم. بازی به اوج حساسیت خودش رسید و بازیکنان فرش‌آرا برای آرام کردن و کنترل بازی مجبور به خطا شدند و همین موضوع باعث پنج خطایی شدن تیم شد.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد بیان کرد: خدا را شکر علی رحیمی پنالتی نقطه دوم تیم حریف را مهار کرد و همان توپ وارد دروازه ملی حفاری شد، وگرنه ممکن بود کار گره بخورد. پس از اینکه نتیجه بازی ۴ بر ۱ شد، بازیکنان فکر کردند که بازی تمام شده، اما حتی پس از دریافت گل هم توانستیم بازی را اداره کنیم. یکی از بهترین تیم‌های لیگ را شکست دادیم و این نتیجه نشان‌دهنده آمادگی بالای فرش‌آرا است.

مرتضایی در خصوص بازی آینده تیمش مقابل سن‌ایچ ساوه، توضیح داد: بازی با سن‌ایچ در ساوه بسیار سخت است، امیدوارم با ارائه یک بازی خوب و منطقی سه امتیاز شیرین خارج از خانه را با خود به مشهد بیاوریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.