کد خبر : 187815
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 - 12:10
-

بازگشت لک به قلعه عقاب‌ها بدون تماشاگر

بازگشت لک به قلعه عقاب‌ها بدون تماشاگر

بازگشت سرمربی سابق شهروند ساری به قلعه عقاب‌ها می‌تواند مهمترین اتفاق هفته سوم لیگ برتر فوتسال باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته سوم لیگ برتر فوتسال تقابل شهروند ساری با کراپ الوند است. شهروندی‌ها که هفته اول لیگ برتر را استراحت کردند در هفته دوم با وجود شروع بدی که مقابل مقاومت البرز داشتند به بازی برگشته و یک تساوی پرگل را کسب کردند. در سمت مقابل کراپ الوند هم با رضا لک و تیم کهکشانی‌اش هفته اول را با توقف مقابل فردوس در قم پشت سرگذاشت تا با استراحت در هفته دوم به فکر بهبود شرایط برای ادامه رقابت‌ها باشد. رضا لک جدا از این  به تقابل تیم سابقش یعنی شهروند ساری می‌رود.این مربی فصل گذشته در شهروند بد کار نکرد اما حالا در شرایطی به قلعه عقاب‌ها بازمی‌گردد که خبری از تماشاگر در این سالن نیست و بازی‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا بدون تماشاگر است.

رضا لک در این خصوص به ایسنا گفت: این باشگاه هواداران بسیار پرشوری دارد که زبانزد هستند و بازی در حضور آن‌ها دشوار است اما باید بگویم برای حضور مجدد در ساری بسیار خوشحال هستم هر چند جای خالی تماشاگران حس می شود. قطعاً در این دیدار برای کسب حداکثر امتیاز وارد زمین خواهیم شد.

سرمربی کراپ الوند درباره کیفیت لیگ برتر در هفته‌های ابتدایی اظهار داشت: تیم‌ها و بازیکنان مدت‌ها بود که از شرایط بازی به دور بودند و از سوی دیگر  با توجه به اینکه لیگ برتر تازه آغاز شده و تفکرات کادر فنی تیم ها به صورت کامل اجرا نشده، کیفیت بازی‌ها به شرایط ایده‌آل خود نرسیده‌ است که با گذشت زمان شاهد بهبود وضعیت لیگ برتر و بازی‌ها خواهیم بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.