کد خبر : 187770
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 - 9:39
-

رعدی: هنوز بازی مدرن در لیگ فوتسال ندیده ام/ برنامه هایم را به فدراسیون ناشنوایان دادم

رعدی: هنوز بازی مدرن در لیگ فوتسال ندیده ام/ برنامه هایم را به فدراسیون ناشنوایان دادم

سرمربی تیم ملی ناشنوایان گفت : لیگ برتر فوتسال ایران به عنوان یکی از برترین لیگ های دنیا باید کیفیت بالایی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا رعدی در مورد شروع لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: لیگ برتر ایران جزو برترین لیگ‌‌ها دنیا است. البته سبک برگزاری دو گروه ۷ تیمی چندان جالب نیست. دو گروه شدن رقابت‌ها کار را برای برخی تیم‌ها سخت و برای برخی آسان می‌کند. البته مسئولین برگزاری با بررسی شرایط چنین تصمیمی گرفتند و باید دید خروجی چنین مدلی مطلوب خواهد بود یا خیر.

سرمربی تیم ملی ناشنوایان با بیان اینکه لیگ باید کیفیت بالاتری داشته باشد، افزود: اینکه پیش از شروع لیگ تکلیف برخی از تیم‌ها مشخص نبود، بسیار بد است. باید ضعف‌ها را پوشش دهیم و رو به پیشرفت حرکت کنیم اما با این اتفاقات قطعاً پیشرفت چندانی نخواهیم داشت.

وی افزود: در بازی‌هایی که از لیگ برتر دیدم، بیشتر شاهد کار فردی بودم و چیزی به نام فوتسال مدرن ندیدم. امیدوارم در هفته‌های آینده کیفیت دیدارها بالاتر برود.

رعدی در مورد مبتلا شدن خود به ویروس کورنا گفت: هیچ علامنی نداشتم اما برای اطمینان تست دادم که متوجه شدم ریه من درگیر شده و شرایط مطلوبی ندارد. به همین دلیل در بیمارستان بستری شدم و پس از گذشت چند روز به قرنطینه خانگی رفتم. با دعای خیر دوستان الان شرایط جسمی خوبی دارم.

علیرضا رعدی در پاسخ به اینکه چه برنامه‌ای برای تیم ملی ناشنوایان دارد، اظهار داشت: مسابقات جهانی تعطیل شده و تاریخ برگزاری آسیایی نیز مشخص نیست. برنامه‌های خود را به فدراسیون ناشنوایان ارائه داده ام و منتظر اعلام برنامه مسابقات هستیم تا بتوانیم تمرینات را با قدرت آغاز کنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.