کد خبر : 187903
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 - 22:01
-

نمازی در گفتگو با Fut5al :

شناخت زیادی از راگا نداریم/ از این هفته بازی می‌کنم/ قرار بود عظیمی را برگردانیم، پولمان نرسید!

شناخت زیادی از راگا نداریم/ از این هفته بازی می‌کنم/ قرار بود عظیمی را برگردانیم، پولمان نرسید!

کاپیتان ملی حفاری اهواز گفت: شناخت آنچنانی از راگا نداریم و تنها بازیکنان این تیم را می‌شناسیم.

فرید نمازی در آستانه دیدار تیمش با راگای تهران در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: حقیقتا شخصا بازی اول راگا در لیگ را ندیدم اما قطعا کادر فنی ملی حفاری به خوبی راگا را تجزیه و تحلیل کرده و انشاالله با یک آنالیز خوب به مصاف این تیم خواهیم رفت تا اولین سه امتیازمان را به دست بیاوریم.

وی با اشاره به رفع مصدومیت خود ادامه داد: به دلیل پا به پا شدن در تمرین پیش از بازی با فرش‌آرا دچار مصدومیت از ناحیه کشاله ران شدم و مشهد نرفتم تا این هفته را استراحت کنم. الحمدالله مشکلی ندارم و آماده هستم تا برای بازی با راگا در خدمت تیم باشم.

کاپیتان ملی حفاری بازی اول تیمش مقابل فرش‌آرا را خوب توصیف کرده و گفت: فرش‌آرا واقعا تیم خوب و استخوان‌داری است و درست که قهرمانی نداشته اما همیشه از تیم‌های مدعی لیگ‌برتر ما بوده است. تیم ما در مشهد بد کار نکرد اما اطمینان دارم که ملی حفاری بازی به بازی بهتر و قویتر کار خود را دنبال خواهد کرد.

نمازی ادامه داد: ملی حفاری امسال هم دو سه تغییر داشته و دو سه بازیکن جوان به ما اضافه شده‌اند. تیم جوان شده و در چنین شرایطی احتیاج به زمان است.و انشاالله شرایط ما هر بازی نسبت به قبل بهتر خواهد شد.

او در پاسخ به اینکه چرا ملی حفاری هر سال با ریزش بازیکنان مطرح خود روبرو می‌شود؟ متذکر شد: این موضوع اتفاق جدیدی در مجموعه ما محسوب نمی‌شود و دلیل آن بیشتر به بخش اقتصادی و مالی باشگاه بر می‌گردد. باشگاه حفاری سقف مالی دارد و تا جایی که بتواند در بحث مالی بازیکن ورود می‌کند اما برای آن حد و حدود تعیین شده دارد.

کاپیتان حفاری ادامه داد: ما به همین خاطر بازیکنان خوبی که با پیشنهادات مالی بالا مواجه شدند را نتوانستیم حفظ کنیم. ما همین امسال قرار بود که بهزاد عظیمی را از فرش‌آرا برگردانیم اما با پیشنهاداتی که شد زورمان نرسید والا هیچ بحث خاص دیگری نیست که بازیکنان خوب ما مثل توکلی، علی رفیعی‌پور و … نمی‌مانند و به باشگاه‌های دیگر می‌روند. هر کس اینجا چهره می‌شود می‌رود چون دستمزد بچه‌های ملی حفاری زیاد نیست و حقشان هم هست که قراردادهای خوب ببندند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.