کد خبر : 187886
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 - 15:45
-

جاوید در گفتگو با Fut5al :

مقابل فردوس سهل‌انگاری نمی‌کردیم، بازی مساوی نبود/ توقعات بالا از کراپ منطقی است/ برای برد به ساری آمده‌ایم

مقابل فردوس سهل‌انگاری نمی‌کردیم، بازی مساوی نبود/ توقعات بالا از کراپ منطقی است/ برای برد به ساری آمده‌ایم

بازیکن ملی‌پوش کراپ الوند گفت: در بازی با فردوس قم در لحظاتی از بازی برای افزایش گل‌آوراژ سهل‌انگاری کردیم و همین موضوع باعث شد تا بازی مساوی شود.

مهدی جاوید در آستانه دیدار دومین دیدار کراپ الوند در لیگ‌برتر در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: اولین بازی ما با فردوس قم بود که اولین بازی باشگاه کراپ در لیگ‌برتر فوتسال ایران هم بود و خوشبختانه بازی خوبی هم از آب درآمد. تیم ما در این بازی واقعا مالک توپ و زمین بود اما پس از اینکه ۳ بر یک جلو افتادیم، چندین موقعیت خوب بدست آوردیم که با سهل‌انگاری گل نکردیم.

وی افزود: بازی فوتسال بازی لحظه‌هاست و همین هم شد که قمی‌ها توانستند بازی را به تساوی بکشانند و یک تساوی تلخ را برای تیم ما رقم بزنند.

ملی‌پوش کراپ با تاکید بر اینکه تیمش بازی به بازی بهتر خواهد شد، گفت: کراپ تیمی هست که امسال از آن توقع می‌رود و این یک توقع منطقی است. ما هر چه زمان جلوتر برود، بهتر می‌شویم و می‌خواهیم که رو به رشد باشیم و انشاالله از بازی با شهروند برای بردن استارت می‌زنیم.

جاوید با بیان اینکه ساری همیشه یک حریف قدرتمند است تصریح کرد: آنها همیشه در زمین خودشان خوش درخشیده‌اند اما ما هم خوب تمرین کرده ایم و آمده ایم که انشاالله با جمع کردن سه امتیاز کارمان را برای ادامه لیگ دنبال کنیم.

وی ادامه داد: به هر حال در مرحله اول همین که جزو سه تیم باشیم و صعود کنیم برای ما مهم است و آنجا تلاش خواهیم کرد که بهترین کیفیت خود را به نمایش بگذاریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.