کد خبر : 187800
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 - 11:28
-

محمد طاهری در گفتگو با Fut5al :

منصوری برند شهر قرچک است، حفظش کنند/ غیبت حسن‌زاده مقابل اهورا به ما شوک داد/ محکوم به شکست البرز هستیم

منصوری برند شهر قرچک است، حفظش کنند/ غیبت حسن‌زاده مقابل اهورا به ما شوک داد/ محکوم به شکست البرز هستیم

کاپیتان تیم فوتسال منصوری قرچک گفت: منصوری لوگو و برند شهر قرچک در ایران است که مردم این شهر را با این تیم شناخته‌اند و بنابراین نباید از آن غافل شوند.

کاپیتان تیم فوتسال منصوری قرچک در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در خصوص دیدار گذشته تیمش برابر اهورا در بهبهان گفت: قبل از هر چیز برای محسن حسن‌زاده آرزوی سلامتی دارم. ما خیلی نیاز داشتیم که ایشان در بهبهان کنار تیمشان باشند ولی مشکل آپاندیس‌ برایشان به وجود آمد که واقعا یک شوک به تیم ما وارد کرد. این بازی را واگذار کردیم و یکی از مهمترین دلایل آن هم به این اتفاق باز می‌گشت.

محمد طاهری ادامه داد: مطلع شدیم که اکنون در منزلشان در قم مشغول طی کردن دوران نقاهت هستند و همه منتظر ایشان هستیم و اینطور که به ما گفته شده، احتمالا بازی آینده را بیایند و کنار تیم باشند هر چند که با عملی که ایشان انجام داده بعید به نظر می‌رسد. به هر حال اگر آن مشکل در بهبهان پیش نمی‌آمد می‌توانست شرایط ما بهتر باشد و شاید همین غیبت باعث شد تا تمرکز باید و شاید را نداشتیم.

کاپیتان منصوری با بیان اینکه تیمش اگر می خواهد جزو مدعیان لیگ باشد، باید از بازی با مقاومت نوار بردهای خود را شروع کند، تصریح کرد: منصوری برند بزرگی در فوتسال و اصلا ورزش ایران برای شهر قرچک است و توقع از این تیم همیشه زیاد است. قبول داریم که دو هفته اول را خوب نبودیم اما انشاالله از این هفته استارت بردها را با برد مقابل مقاومت البرز خواهیم زد و دل هواداران قرچکی را شاد می‌کنیم.

وی شایعه مشکلات حمایتی در قرچک از منصوری را رد نکرد و گفت: به هر حال یکسری مشکلات به لحاظ امکانات هست که در حال برطرف شدن هست. یکسری تفاهم‌نامه‌ها بوده که در حال انجام شدن است. دنبال بهانه برای باخت ها نبوده و نیستیم اما واقعیت این است که از شروع تمرینات مشکلاتی را داشته‌ایم. چه بخواهیم و چه نخواهیم لوگوی شهر قرچک، منصوری و گوهر ارزشمندی است که باید حفظ شود.

محمد طاهری با اشاره به بازی با مقاومت البرز تاکید کرد: از این تیم خوب کرجی کم و بیش شناخت داریم، تیم جوانی است که بازی با آنها سخت است اما ما محکوم به برد هستیم و نبریم کارمان خیلی سخت خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.