کد خبر : 187930
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1399 - 10:49
-

اسفندیاری:مقاومت البرز به هیچ عنوان به بازیکنان خود بعنوان سرباز نگاه نمی کند/آقای مربی بیل زن بود باغچه خودش را بیل می زد/در صدا سیما فقط به منافع مالی فکر می کنند نه مسئولیت اجتماعی

اسفندیاری:مقاومت البرز به هیچ عنوان به بازیکنان خود بعنوان سرباز نگاه نمی کند/آقای مربی بیل زن بود باغچه خودش را بیل می زد/در صدا سیما فقط به منافع مالی فکر می کنند نه مسئولیت اجتماعی

مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز در مورد برخی مسائل این باشگاه صحبت هایی را مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رحیم اسفندیاری مدیر عامل باشگاه مقاومت البرز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد شرایط تیم گفت:این باشگاه زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح فعالیت میکند و‌ تنها تیم لیگ برتری این سازمان در رشته فوتسال است. هدف این باشگاه تلاش برای اعتلای آینده قهرمانی نخبگان ورزشی و حفظ آنان در عرصه های حرفه ای و ملی به خصوص ورزشکاران رشته فوتسال است که بعد از طی دوران مقدس سربازی به باشگاه های خود با آمادگی بیشتر برگردند ، به همین دلیل مجموعه باشگاه مقاومت البرز به هیچ عنوان به بازیکنان خود بعنوان سرباز نگاه نمی کند و‌ این عزیزان را بخش مهمی از سازمان خود می داند و از داشتن این سرمایه انسانی با انگیزه و‌ با غیرت به خود می بالد.
وی در ادامه افزود: به خاطر یکسری کم و کسری مدارک افراد جذب شده که دیر به دست باشگاه توسط سربازان رسید و همینطور بخاطر یک ناهماهنگی بین سازمانی بالا دستی و عدم همکاری استانهای مربوطه مدارک بازیکنان به موقع بدستمان نرسید و‌ باعث شد تا نتوانیم از برخی بازیکنان سربازمان در بازی اول استفاده کنیم.

اسفندیاری ادامه داد: شخصا این موضوع را از سازمانهای مطبوع پیگیری کردم و علی رغم زمان بردن تشریفات اداری این‌ موضوع ، آقای میر افضل ،  آقای قلی پور و مجموعه تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح ، دبیر کل فدراسیون فوتبال و آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال همکاری ارزشمندی در راستای صدور مجوزات این سربازان داشتند که جا دارد از این عزیزان بخاطر داشتن دغدغه آینده سربازان تشکر کنم .

اسفندیاری در ادامه افزود: برخی سایت ها عنوان می کنند که علت عدم بازی نکردن سربازان ضعف مدیریت است که بلای جان این باشگاه شده ! در حالی که بنده به اتفاق همکارانم و اعضای هیات مدیره مدت دو سال شبانه روزی برای احیای و ادامه حیات و‌ فعالیت رشته فوتسال در این باشگاه تلاش کردم تا این مجموعه نیز به روزگار مقاومت قرچک و تهران دچار نشود تا بازیکنان مشمول فوتسال در پادگانها و‌ مرزها مانند بقیه سربازان خدمت نکنند ، آیا این ها ضعف مدیریتی هست؟ آیا تلاش برای آینده جوانان در این سطح و با این وضع اقتصادی ضعف است ؟ ما چه بدهی به فوتسال و ورزش کشور در باشگاه های نظامی داریم که حتما باید به سپری شدن سربازی بچه های فوتسال کمک کنیم ؟ غیر از کمک کردن و‌ حفظ قهرمانان عزیز کشورمان ؟ ما میتوانیم کارمان را با افراد کادری ادامه دهیم.ما در باشگاه مقاومت البرز در ۲۴ رشته ورزشی حرفه ای فعالیت می کنیم و فوتسال یکی از رشته های ماست و حاشیه هایی که از سوی یک رسانه ایجاد شده بدون جواب نخواهد ماند، ما این اخبار کذب برای تشویش افکار عمومی و‌ تخریب و اصرار معنادار را بر اساس ماده ۶۹۸ قانون مجازات اسلامی و ماده ۱۸ قانون جرایم رایانه ای از طریق مراجع قضایی ، وزارت ارشاد اسلامی ، ستاد کل نیروهای مسلح و پلیس فتا پیگیری خواهیم کرد تا ابعاد و انگیزه جو سازی و حاشیه سازی برای باشگاه فرهنگی و اخلاق مدار مقاومت و مقامات عالی رتبه دولتی و نظامی مشخص شود!
وی با انتقاد از یکی از مربیان و کارشناسان فوتسال در مورد انتقاد از این تیم اذعان داشت: سرمربی معلوم الحال و‌ با غرض که متخصص انداختن تیم ها به لیگ پایین است در مورد شرایط لیگ تیم ما را مغرضانه  کارشناسی میکند.اگر ایشان بیل زن بود باغچه خودش را بیل می زد.اگر این آقا کارشناسی بلد است تیم های تحت هدایت خودش را در لیگ نگه می داشت.

و‌ی در مورد عدم پخش مستقیم بازی های این تیم خاطرنشان کرد: در صدا سیما فقط به منافع مالی فکر میکنند نه مسئولیت اجتماعی ، ترجیح میدهند بجای پر کردن اوقات مردم با ورزش و مسابقه فوتسال سریال جومونگ را پخش کنند ! ما نیازی به پخش تلویزیونی نداریم اگر خودشان مایل بودند تشریف بیاورند پخش کنند. ما پولی بابت این موضوع نخواهیم داد آنهم هر بازی ۲۰ میلیون تومان!

اسفندیاری در پایان گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد شرایط تیم نیز گفت: ما تیم را برای قهرمانی نبسته ایم و تنها هدف ما خدمت و حفظ نشاط در جامعه و قهرمان های فوتسالی در شرایط بازی هستند. ان شالله سربازان و‌ برادران با غیرت من در مقاومت البرز بهمراه کادرفنی تلاش می کنند تا نتایج گذشته را جبران کنند تا دل هواداران و فوتسال دوستان شاد شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.