کد خبر : 188073
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1399 - 18:10
-

سرمربی کوثر اصفهان:

عدم خودباوری کار کوثر را سخت کرد/ پروتکل‌های وزارت بهداشت و فدراسیون را رعایت می‌کنیم

عدم خودباوری کار کوثر را سخت کرد/ پروتکل‌های وزارت بهداشت و فدراسیون را رعایت می‌کنیم

سرمربی کوثر گفت: در خصوص اعتراض حریف به نحوه میزبانی ما باید بگویم که پروتکل‌های وزارت بهداشت و فدراسیون را رعایت می‌کنیم

سعید رستمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در خصوص پیروزی تیمش در برابر ایمان شیراز اظهار کرد: تیم را دقیقا ۱۸ آذر، ۸ روز به آغاز لیگ برتر فوتسال تحویل گرفتیم. دوستان در یک بازه زمانی کوتاه، هم بدهی‌های گذشته را پرداخت کردند و کادرفنی و بازیکنانی بومی از استان اصفهان را گرد هم جمع کردند.

وی افزود: در بازی نخست شرایط خوبی نداشتیم، بازی دوم شرایط بدنی بازیکنان بهتر شد و امروز هم ۴ ۵ برابر حریف موقعیت داشتیم، اما نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. دلیل اصلی عدم خودباوری بود که باعث شد تا توپ های زیادی وارد دروازه حریف نشود. با توجه به شرایطمان در جدول نیاز مبرمی به سه امتیاز مسابقه داشتیم که خوشبختانه به دست آمد.

وی در خصوص حضور هواداران کوثر اصفهان در سالن برگزاری مسابقه گفت: در این دو بازی که میزبان بودیم، ناظر فدراسیون روز قبل، از سالن برگزاری مسابقه دیدن کرد و سالن هم قرنطینه بود. افرادی اجازه ورود به سالن را دارند که تستشان منفی باشد و فرم خوداظهاری پر کرده باشند.

وی افزود: تبریز هم رفتیم همین فضا بود. شرایط ما دو هفته قبل در میزبانی نخستمان هم همین بود. شاید برگزاری لیگ ریسک داشته باشد، اما طبق پروتکل وزارت بهداشت و فدراسیون فوتبال همه مسائل را رعایت می کنیم. اگر ایرادی هم وجود دارد به نحوه میزبانی ما مربوط نمی شود.

رستمی در خصوص نحوه قضاوت مسابقه گفت: در خصوص داور ترجیح می دهم صحبتی نکنم و کارشناسان نظر بدهند.گلایه خودم را خدمت دوستان مطرح کردم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸

مسخره ترین مربی لیگ با اختلاف